سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نسبت دادن گناه [به دوست]، پیک جدایی است . [امام علی علیه السلام]
دانش آموز مسلمان
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 9
  • مجموع بازدیدها: 216049

    » درباره من
    اگر خواستید اسم وبلاگ و آدرس رو حفظ کنید یادتون باشه که against on zion به معنای مبارزه با صهیون می باشد
    جلسات هفتگی هیئت مکتب الشهدا سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا مسجد ابوالفضل (ع) واقع در شیراز - بلوار نصر

    اگر مایل به دریافت اس ام اس مربوط به هیئت هستید شماره موبایل خود را در قسمت خصوصی نظرات قرار دهید


    دانش آموز مسلمان
    کمیل
    اگر روزی تو را می‌یافتم در ناکجاهایت سرم را با دو دستم می‌نهادم پیش پاهایت پر از تقویم‌های کهنه کردم خانة خود را به امیدی که اینک ناامیدم از تماشایت تو با من بودی از آغاز، یعنی خواب می‌رفتم تکان می‌داد اگر گهواره‌ام را موج رؤیایت اگرچه عاشقم اما تو ای آیینه باور کن نمی‌فهمم دلیل وعدة امروز و فردایت تو اصلاً جای من؛ حالا بگو با من چه می‌کردی اگر چون برگ می‌پوسید روزی آرزوهایت

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    در انتظار خورشید
    گل نرگس
    موعود
    قدس
    قدوم صاحب الزمان
    مهدی فاطمه

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    چفیه
    سایت حوزه علمیه قم
    خبرگزاری شیعه
    انصار حزب الله
    یهود شناسی
    سایت ظهور
    یک وبلاگ مذهبی نظامی
    یهود شناخت
    پایگاه حوزه
    پایگاه حدیث
    پایگاه اهل بیت
    پایگاه آْل البیت
    پایگاه الاسلام
    پایگاه غدیر
    سایت ذکر
    پایگاه اباصالح
    پایگاه تربیت
    سایت صلاه
    سایت صالحین
    سایت پرس و جو
    خبرگزاری سادات
    مطالعات شیعی
    آیت الله العظمی خمینی
    آیت الله العظمی خامنه ای
    آیت الله العظمی فاضل لنکرانی
    آیت الله العظمی بهجت
    آیت الله العظمی تبریزی
    آیت الله العظمی سیستانی
    آیت الله العظمی نوری همدانی
    آیت الله العظمی صافی
    حضرت آیت الله العظمی حکیم
    مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
    باشگاه صهیون پژوهی
    سایت حزب الله
    ضد جنگ
    سایت تبیان

    » لوگوی لینک دوستان

















    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » موسیقی وبلاگ

    » طراح قالب






    Powered by WebGozar


    شماره این هفته یالثارات
    الا فان‌ حزب‌الله‌ هم‌الغالبون‌
    »» جنگ فرهنگی
    جنگ با اسرائیل در بازی کامپیوتری حزب الله

     

    به گفته حسن "این فقط یک بازی نیست؛ یک آموزش و فرهنگ‌سازی و جزئی از مبارزه است، چون شرکت‌های آمریکایی و غربی بازی‌‌هایی می‌سازند که در آنها ما را تروریست نشان می‌دهند. این دستیابی وسیله‌ای برای مقاومت و مقابله است".

    به گزارش موعود به نقل از دیلی میل مسئول رسانه‌ای حزب الله، شیخ علی ظاهر می‌گوید: این بازی فرهنگ مقاومت را به بچه‌ها نشان می‌دهد؛ و اینکه باید در برابر اشغال‌گری ایستاد و از کشور حراست کرد.

    در بازی کامپیوتری "نیروی ویژه2" بازیکنان در نقش یک رزمنده حزب الله جای می‌گیرند و اسلحه و مهماتشان با کشتن سربازان اسرائیلی بیشتر می‌شود.

    محمد ریة، مهندس کامپیوتر حزب الله گفت: این بازی از تکنولوژی بالا و فضای سه بعدی برخوردار است. در میانه بازی فعالیت‌ها و کارهایی که در جنگ 33 روزه سال گذشته روی داد توضیح داده می‌شود.

    به گفته‌ی ظاهر از طریق این بازی این فکر که دشمن شکست‌ پذیر است القا می‌شود.

    بنا به گزارش موعود بازی مذکور در لبنان به قیمت ده دلار فروخته می‌شود. این بازی قابل اجرا به زبا‌ن‌های عربی، انگلیسی و فارسی است.

     



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/5/29 :: ساعت 3:24 عصر )
    »» مسیحی صهیونیست چیست؟
    مسیحیت صهیونیست

     

    می‌توان جنوب آمریکا را مرکز اصلی مسیحیان صهیونیست در ایالات متحده دانست. جری فالویل تصریح کرده است که این منطقه، کمربند انجیلی‌ها است. البته اکنون این منطقه پایگاه انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه و «کمربند امنیت اسرائیل» نیز است.

    مصاحبه، با پروفسور جیسون برگین، استاد علوم سیاسی دانشگاه فلوریدا کارشناس و متخصص جنبش مسیحیت صهیونیستی.

    ·                                  دکتر جیسون، ممکن است اطلاعاتی در مورد شمار واقعی مسیحیان صهیونیست در ایالات متحده آمریکا بفرمایید و بگویید آن‌ها چه نوع موضع‌گیری در قبال خاورمیانه دارند.

      بسیار دشوار می‌توان آماری در مورد شمار مسیحیان صهیونیست در ایالات متحده ارائه داد، امّا چیزی که می‌توان گفت، این است که آن‌ها، هدف انتخاباتی فعالان مسیحیت صهیونیستی، و دست‌اندرکاران حکومت اسرائیل و «از نو متولد شدگان»اند. یعنی پروتستان‌های ایوانجلیست سفید و شمار این رأی‌دهندگان 25 درصد کل ساکنان تخمین زده می‌شود که اکثر آن‌ها به نفع جمهوری‌خواهان رأی می‌دهند.

    ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/5/29 :: ساعت 3:20 عصر )
    »» مهدویان منتظر
    اوصاف یاران مهدی موعود(عج)

    روایاتی که اوصاف یاران حضرت مهدی(عج) را از نظر ایمان و اطاعت و شجاعت برمی شمرند بسیارند که به نمونه هائی از آنها اشاره می کنیم:

    1. اخرج القندوزی فی الینابیع عن ابی بصیر، قال: قال جعفرالصادق رضی الله عنه: ما کان قول لوط علیه السلام لقومه: " لو ان لی بکم قوة او آوی الی رکن شدید"(1) الا تمنیا لقوة القائم المهدی و شدة اصحابه. و هم الرکن الشدید، فان الرجل منهم یعطی قوة اربعین رجلا، و ان قلب رجل منهم اشد من زبر الحدید. لومروا بالجبال لتدکدکت، لایکفون سیوفهم حتی یرضی الله عزوجل.

    قندوزی در کتاب ینابیع الموده(2) از ابی بصیر نقل می کند که امام صادق(ع) فرمودند:

    گفتار حضرت لوط علیه السلام  درباره قومش که فرمود:" ای کاش مرا قوتی و یا پناهگاهی امن و استوار می بود که از شر شما محفوظ می ماندم" آرزویی است بر قدرت قائم ما " مهدی(ع)" و استواری یارانش که همان ارکان محکم می باشند. هر کدام از مردان و یاران مهدی(ع) دارای قدرت چهل مرد هستند،  دلهای آنها از پاره های فولاد محکم تر است، اگر بر کوهها بگذرند کوهها در هم فرو ریزند، دست از شمشیرهای خود( در پیکار با دشمنان دین) بازنمی گیرند تا آنکه خدای تعالی راضی شود.

    ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/5/29 :: ساعت 1:16 صبح )
    »» روند بی سابقه آمار زنان مسلمان در انگلیس
    رویکرد غرب به معنا و مهدویت

     شمار بى سابقه اى از مردم انگلیس که اکثریت آنان را زنان تشکیل مى دهند در نتیجه شکاف عمیق میان کلیساهاى کاتولیک و پروتستان، هر روزه به اسلام مى گرایند. تعداد چشمگیر افرادى که هر روزه به اسلام روى مى آورند سبب شده تا این دین به طور سریعى به عنوان مکتب عقیدتى حائز اهمیتى در این کشور به شمار آید. به عقیده »رز کندریک«، یک معلم تعلیمات دینى دبیرستان »هال« در انگلیس و نویسنده کتاب تحلیلى بر قرآن کریم در بیست سال آینده تعداد افرادى که به اسلام گرایش پیدا مى کنند مساوى و یا بالغ بر تعداد مسلمانان مهاجر به کشور انگلیس خواهد بود. وى همچنین بر این عقیده است که: »اسلام همانند مسیحیت، یک دین جهانى است و هیچ ملیتى نمى تواند ادعا کند که اسلام منحصر به اوست«.
    موج گرویدن به دین اسلام على رغم ارائه تصویر و تبلیغات سوء در رسانه هاى غربى، روز به روز در حال افزایش است. در حقیقت گرایش به دین اسلام، از زمان انتشار کتاب سلمان رشدى، جنگ خلیج فارس و کشتار مسلمانان در بوسنى، شدت بیشترى پیدا کرده است و گرچه در تبلیغات غرب این گونه وانمود مى شود که دین اسلام حقى را براى زنان قایل نشده و همواره آنان را در محرومیت قرار داده است، تعداد زنانى که روز به روز به اسلام مى گروند نسبت به تعداد مردان، از افزایش بیشترى برخوردار است. به عنوان مثال در ایالات متحده آمریکا، تعداد زنانى که به اسلام گرویده اند چهار برابر مردانى است که در این کشور اسلام را دین خود قرار داده اند. بسیارى از تازه مسلمانان انگلیسى از طبقه متوسط جامعه هستند.
    تحقیقى که مؤسسه اسلامى شهر »لیستر« انگلستان انجام داده، نشان مى دهد که اغلب افرادى که به اسلام گرویده اند، حدود 30 تا 50 سال سن دارند. البته تعدادى از دانشجویان این کشور نیز به اسلام گرویده اند که این خود نشان از عقلانیت دین اسلام دارد. »محمد« یکى از تازه مسلمانان انگلیس مى
    گوید: »خورشید اسلام در غرب طلوع خواهند نمود«. »عالیه حائرى« روان شناس آمریکایى که 15 سال پیش به اسلام گرویده است بر این عقیده است که طلوع این خورشید آغاز شده است. وى که مشاور یک مؤسسه انتشاراتى ادبیات مذهبى است، تصریح مى کند: »غربیان با تحقیق و با چشمان باز به اسلام گرایش پیدا مى کنند«. به عقیده برخى افراد، در نتیجه تقابل و تعامل میان تعالیم مذاهب، افراد در کشورهاى غربى با اسلام و آموزه هاى ناب آن آشنایى پیدا کرده و به اسلام روى مى آورند برخى دیگر، موج تبلیغات منفى علیه اسلام در رسانه هاى غربى را سبب گرایش غربیان به دین اسلام و هر چه کامل تر نمودن اطلاعات خود نسبت به این دین مى دانند.
     از طرف دیگر غربیانى که از وضعیت جامعه خود به ستوه آمده اند - روى آوردن افراد به جرم و جنایت، اختلافات خانوادگى، مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلى - اصول و قوانین مدنى اسلام را سرلوحه زندگى خود قرار مى دهند. برخى از مستبصرین که قبلاً مسیحى بودند و در نتیجه اختلاف و شکاف میان کلیساهاى مسیحیت و نامفهوم بودن واژه هاى تثلیث و مسیح به عنوان پسر خدا، دچار سرخوردگى شده
    اند.
    برخى از این افراد نیز از طریق تحقیق و عقل گرایى به دین اسلام مشرف شده اند. »رز کندرلیک« در این زمینه مى گوید: »زمانى که در دانشگاه دانشجوى رشته الهیات بودم، بحثهاى زیادى در رابطه با ادیان الهى مطرح مى شد که این خود عامل گرایش من به اسلام بود«. »مایمونا« که در یک خانواده مسیحى پرورش یافته است، در سن پانزده سالگى به اسلام مشرف شد. وى پس از بحث و تبادل نظر با زنان راهبه کلیسا و تحقیق درباره آموزه هاى دین مسیحیت، یهودیت، اسلام و آئین بودا و غیره، دین اسلام را به عنوان مکتب عقیدتى خود پذیرفت. »هدى خطاب« نویسنده کتاب زنان مسلمان که ده سال پیش در زمان تحصیل خود در رشته ادبیات عرب به اسلام گرویده است مى گوید: »مبانى دین مسیحیت همواره در تغییر است و برخى نظرات آن پایه منطقى ندارد؛ اما اسلام همواره در اصول خود همانند به جا آوردن نمازهاى پنج
    گانه و یومیه، استوار و قاطع است. نماز سبب مى شود که مادام خداوند را در نظر داشته باشیم و ارتباط خود را با او قطع نکنیم«.




    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/5/29 :: ساعت 1:9 صبح )
    »» تحریک فرقه وهابیت در مدینه منوره

    زائران ایرانی و غیرایرانی بقیع این روزها با سیل هدایای کتب ضاله و ضد شیعه روبرو هستند .

    به گزارش « فردا » ، چند سالی است که اهانت پیروان فرقه انگلیسی وهابیت در قبرستان بقیع و داخل مسجد النبی به اعتقادات شیعیان بدون پیگیری جدی مسئولان ایرانی حاضر در عربستان و بی توجهی مسئولان سیاسی - مذهبی همچنان ادامه دارد.

    بنا بر این گزارش، اخیرا وهابی ها کتابی به نام دکتر « عبدالهادی حسینی » از اندیشمندان شیعه به چاپ رسانده اند . در این کتاب در حالی به نام ایشان احادیث و روایاتی جعل شده است که اصلا ایشان در قید حیات نیستند .

    گفتنی است این کتاب که دارای نگارشی بسیار جذاب می باشد به طور وسیع بین زائران ایرانی توزیع شده است.
    در یکی از کتاب های توزیع شده که وحدت و شفقت اهل صحابه و اهل بیت با یکدیگر نام دارد، عنوان شده است که حضرت علی علیه السلام از روی علاقه ای که به خلفای اول تا سوم داشته است سه فرزند خود را به نام آنها نام نهاده است.
    همچنین در این کتاب سعی شده است تا خلیفه دوم به عنوان داماد حضرت علی علیه السلام معرفی شود.
    این درحالی است که مقامات سعودی اعلام کرده اند از توزیع این کتاب ها جلوگیری خواهند نمود.

    از سوی دیگر اهانت های لفظی طلاب وهابی در قبرستان بقیع که اکثرا تبعه کشور افغانستان نیز می باشند باعث ایجاد جنگ روانی و جلوگیری از نیایش بی دغدغه شیعیان و دیگر علاقمندان اهل بیت در این مکان شریف شده است.

    این گزارش حاکی از آن است از ابتدای گشایش درب بقیع به روی زائران تعدادی از این طلاب وهابی با حضور بر سر مقابر مطهر بزرگان اسلام نسبت به زائران شیعه خصوصا ایرانی ها بی حرمتی های فراوانی ابراز می کنند.

    این طلاب افغانی که از نظر بحث های اعتقادی حفظیات یکسانی را در مواجهه با دوستداران اهل بیت ارائه می کنند، در بحث های محکوم به شکست یا به شرطه های بقیع متوسل می شوند، یا ایرانیان را فرزندان صیغه می دانند ! و شروع به فحاشی های ناموسی به ایرانیان می کنند.
    چندی پیش حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز با اشاره به اذیت و آزار شیعیان در بقیع تهدید به تحریم حج عمره نموده بودند

    .




    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/5/29 :: ساعت 1:1 صبح )
    »» ادعای مهدویت
     

     

    ادعای مهدویت این بار در بنگلادش

    به گزارش موعود به نقل دیلی استار از پلیس بنگلادش مردی را که مدعی بود فرمانده ارشد نیروهای امام مهدی است بازداشت کرد. در این حمله‌ی سریع در منطقه‌ی ساتراپور بنگلادش، نه دنباله‌رو او نیز دستگیر شدند.

    پلیس ساتراپور گفت آنها تعداد زیادی کتاب درباره امام مهدی، "رهبری دینی که به عقیده مسلمانان از جانب الله فرستاده می‌شود تا انصاف و عدالت را به زمین بازگرداند" جمع کردند.
    هویت فرد مذکور رحمان فاروق 55 ساله است.


    احمد علی، افسر مسئول ایستگاه پلیس شهر ساتراپور به دیلی استار گفت "ما طی دو سال گذشته فاروق و همدستانش را شناسایی کردیم که به اظهارات ضد اسلام می‌پرداختند". او افزود فاروق اقرار کرده که بیش از 300 مرید داشته است.

    لازم به اشاره است که بنگلادش کاملا سنی نشین است.

     

     



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/5/29 :: ساعت 1:0 صبح )
    »» جهان و آرماگدون
    مهاجرت به ماه، درصورت وقوع آرماگدون بر روی زمین

    جیم برک: برنامه‌های سازمان برای طرح اولیه‌ی ایجاد پایگاه دائمی در کره‌ی ماه تا دهه‌ی 2020، باید گسترش بیشتری یابد تا دربردارنده راهی برای حفاظت از دانش، فرهنگ و تکنولوژی بشری، درصورت برخورد سیاره یا ستاره‌ی دنباله‌دار آخرالزمان باشد.

    یک دانشمند ناسا گفت "باید ماه را توسعه دهیم تا درصورت وقوع ضربات عظیم کیهانی پناهگاه تمدن بشری باشد".
    به گزارش موعود به نقل از روزنامه مالزیایی سان، جیم برک (
    Jim Burke)، از دانشمندان ناسا در بخش "آزمایشگاه رانش جت" در کالیفرنیا گفت: برنامه‌های سازمان برای طرح اولیه‌ی ایجاد پایگاه دائمی در کره‌ی ماه تا دهه‌ی 2020، باید گسترش بیشتری یابد تا دربردارنده راهی برای حفاظت از دانش، فرهنگ و تکنولوژی بشری، درصورت برخورد سیاره یا ستاره‌ی دنباله‌دار آخرالزمان باشد.
    او اظهار داشت، با آنکه تا کنون خطری به بزرگی آنچه دایناسورها را از سطح زمین محو کرد، رخ نداده اما دانشمندان همگی بر این باورند زمین دربرابر "برخورد تمدن‌های فرا زمینی" آسیب پذیر است".
    طبق گفته‌ی برک "این موضوع ایجاد چیزی شبیه کشتی نوح را می‌طلبد".
    به گفته‌ی او هم‌اکنون دانشمندان مشغول کار بر روی پروژه‌‌ی چندین ساله برای جابجایی ضروریات بشر به کره‌ی ماه و در نهایت سیاره‌ی مریخ هستند. او گفت بانیان گروه "اتحاد برای نجات تمدن"
    Alliance to Rescue Civilization همچنین توافق کرده‌اند توسعه‌ی اینترنت از زمین به ماه خواهد توانست عصر تاریک تکنولوژی را که درپی "نبرد هسته‌ای، فعالیت‌های تروریستی، طاعون یا حملات فضایی" احتمالی بوجود می‌آید، از میان بردارد.
    رابرت شاپیرو، یک زیست‌شناس در دانشگاه نیویورک و عضو
    ARC گفت این گروه طرفدار ایجاد انباری در کره‌ی ماه است که حاوی تسهیلات لازم برای "حفظ دست‌یافت‌های علمی و فرهنگی انسان و گونه‌های مختلف ضروری برای تمدن ما" باشد. درصورت وقوع فاجعه‌ی جهانی، این تجهیزات آماده‌ی بازسازی تکنولوژی، هنر، تاریخ، محصولات کشاورزی، دام، و حتی در صورت نیاز انسان‌ها، بر روی زمین خواهند بود.
    برک اضافه کرد اگر پایگاه فضایی بین المللی بر روی کره‌ی ماه تا حد منطقه و سپس شهر گسترش یابد "این امکان فراهم می‌شود تا مرحله‌ی کاملا جدیدی از تمدن توسعه یابد؛ یعنی ایجاد شاخه‌‌ای جدید در تاریخ، یکی در زمین و دیگری در ماه".
    می‌توان گفت این برنامه آغاز استعمار فضا یا به عبارتی استعمار نوین است



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/5/29 :: ساعت 12:59 صبح )
    »» بوش و امام زمان

     ماموریت غیرممکن

    ماموریت بوش در مورد امام زمان

     

    بر اساس طرح اولیه ای که در کمیته ای  متشکل از نهاد های مختلف در وزارت امور خارجه آمریکا تشکیل شده است گروههایی مامور می شوند تا با حضور در کشورهای اسلامی به تبلیغ منفی غیر مستقیم در مورد مفهوم موعود در اسلام  بپردازند.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران بوش سه هفته پیش جلسه ای با عده ای از روحانیون و نخبگان مسلمان آمریکا داشته است. وی تیمی مطالعاتی تحت نظارت خود متشکل از کارشناسان مسائل خاورمیانه و اسلام در وزارت امور خارجه، چند نفر از اطلاعات آمریکا (CIA) و نخبگان مسلمان مقیم آمریکا را بوجود آورده است. رییس جمهور آمریکا، چندی پیش دستور تشکیل تیمی مطالعاتی را داد.

    بنا بر این گزارش، بوش این تیم را بوجود آورده است که به وی اطلاعاتی در مورد امام زمان (عج) و اعتقادات مسلمانان به آن حضرت بدهند.

    بوش در آن جلسه ذکر کرده بود که : «این امام باید چیز خاصی داشته باشد که مسلمانان برای او خود را می کشند.»

    در همین زمینه پایگاه اینترنتی نشریه نیویورکر می نویسد: بر اساس طرح اولیه ای که در کمیته متشکل از نهاد های مختلف در وزارت امورخارجه آمریکا تشکیل شده است گروههایی مامور می شوند تا با حضور در کشورهای اسلامی به تبلیغ منفی غیر مستقیم در مورد مفهوم موعود در اسلام بپردازند.

    بر اساس این گزارش این طرح در سطح دیگری در برخی کشورهای غربی طی سالهای گذشته دنبال شده است. 

     



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/5/29 :: ساعت 12:57 صبح )
    »» صهیونیسم چیست
    26059صهیونیسم یک حزب و تشکیلات سیاسی است که با وسایل و ابزار ظالمانه و نامشروع اهداف جابرانه و غاصبانه ای را تعقیب می کند.

    صهیون کوهی است در اورشلیم که بارگاه حضرت داود و پیامبر(ع ) در آن قرار دارد و واژهء صهیونیسم از آن گرفته شده است .

    قبل از جنگ جهانی اول، روزنامه نگاری به نام "تئودر هرتزل" اهل اتریش , یا مجارستان در سال 1895کتابی به نام (دولت یهود نوشت و منتشر کرد. در این کتاب پیش نهاد نمود آژانس یهود تشکیل شود تا برنامه مذاکرات و نقشه های حزب را تنظیم نماید ویک شرکت یهودی به وجود آید که احتیاجات اقتصادی نهضت را تأمین کند.

    در این کتاب به محل و مرکز تشکیل دولت یهود اصلا اشاره ای نشد.

    اولین کنگره حزب صهیونیسم در شهر "بال سوئیس" تشکیل گردید که در آن کنگره، فلسطین محل تشکیل دولت یهود تعیین شد.

    پس از شکست دولت عثمانی و حاکمیت انگلستان بر فلسطین و لبنان و شروع جنگ جهانی اول که دامنه اش به حدود فلسطین رسیده بود. یکی از رهبران صهیونیسم به نام "هربرت سموئل" یادداشتی به اعضای کابینه انگلستان و نمایندگان عوام آن کشور تقدیم کرد و پیشنهاد کرد یک دولت یهودی تحت نظارت انگلستان درفلسطین ایجاد شود. جمعی دیگر از رهبران یهود ,و در رأس آن "دکتر وایزمن" استاد کرسی شیمی دانشگاه منچستر انگلیس که در اثر کشف ماده "اسیتون" که برای مواد منفجره ضروری بود, در جامعه و دستگاه دولتی انگلیس صاحب نفوذ بودند , با مقامات انگلیس و همچنین فرانسه و آمریکا درباره تشکیل دولت یهودی درفلسطین مذاکره کردند. بالاخره کار به جایی رسید که "بالفور" وزیر خارجه وقت انگلیس وعده تشکیل دولت یهودی را در روز دوم نوامبر 1917میلادی به صهیونیست ها داد، در نتیجه یهودی ها با حمایت کامل انگلیس و آمریکا وفرانسه دولت خود را تشکیل دادند. (1)

    از نظر اعتقادی ظاهرا تفاوتی بین صهیونیسم و دیگر یهودیان نیست . هر دو مدعی پیروی از حضرت موسی کلیم (ع ) هستند. اما صهیونیسم یک قوم خودخواه نژاد پرست است و مدعی تشکیل دولت یهودیان از نیل تا فرات، به وسیله سلطه نظامی است.

    تذکر :

    عوامل مؤثر در تشکیل دولت صهیونیز به شرح زیر است :

    1 پافشاری سردمداران یهود و صهیونیسم برای تشکیل دولت یهود در فلسطین ;

    2ـ آمادگی حکومت های غرب و شرق برای نجات ملت خود از شر یهودی ها و مزاحمت های سیاسی و اقتصادی ; زیرا یهود در هر کشوری که باشد، اقتصاد آن مملکت را قبضه می کند، به همین دلیل روسیه آن ها را اخراج کرد ;

     

    3 از همه مهم تر استکبار جهان بر آن بود که یک غده سرطانی را در قلب کشور های اسلامی قرار دهد تا دولت های عرب و مسلمان نتوانند به وحدت برسند و دوباره تجربه امپراتوری عثمانی تکرار نشود و جامعه گرفتاراسرائیل شوند .

    1 - ر.ک: هاشمی رفسنجانی، سرگذشت فلسطین، یا کارنامه استعمار، ص 112 - 107 ، داریوش آشوری، دانشنامه سیاسی، ص 226.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( شنبه 86/5/27 :: ساعت 2:58 عصر )
    »» یهودیان شاغل در هالیوود
    یهودیانِ هالیوود  شبکه جهانی اینترنت اخیراً فهرست 28 صفحه‌ای از 1500 یهودی شاغل در هالیوود (اعم از بازیگر، کارگران، تهیه کننده و…) منتشر کرده است که شامل بسیاری از مشاهیر سینما می‌شود و به اعتراف تهیه‌کنندگان آن هنوز کامل نیست و بسیارند یهودیان گمنامی که در هالیوود مشغول به کار هستند. از میان تهیه‌کنندگان یهودی هالیوود: آدولف زوکر، ساموئل زنتسر، جوئل سیلور و رابرت مردوخ از شهرت بیشتری برخوردارند.

    در فهرست کارگردانان یهودی با اسامی مشهورتری مواجه می‌شویم که برخی از آنها تهیه کنندة آثار خود نیز محسوب می‌شوند؛ اریک فون اشتروهایم، ژوزف فون اشترنبرگ، ارنست لوبیچ، استنلی کوبریک، ماکس افولس، دیوید کروننبرگ، فریتس لانگ، ویلیام شاتنر، رومن پولانسکی، سیدنی لوست، بیلی وایلدر، استیون اسپیلبرگ، وودی آلن، سیدنی پولاک، راب راینر، کلودللوتش، ژان لوک گدارد، مل بروکس، پیتر باگرانوویچ، ساموئل گلدوین، اندی اکرمن، مایک نیکولز، تیم برتون، ران سیلور، تونی راندال و…

    فهرست بازیکنان یهودی هالیوود آنچنان طولانی و مفصل است که جز انتخاب اسامی مشهور، گریزی نیست. اسامی تعدادی از بازیگران مرد یهودی این چنین است؛ جری لوئیس ، جک لمون ، داگلاس فیربنکس، کرک داگلاس ، مایکل داگلاس ، هریسون فورد، ریچارد گر، داستین هافمن، رابرت رد فورد، رابرت دویزو، پیتر لوری، جان گارفیلد، جرج سیگال، پل نیومن، الی والاش، چارلز برانسون، ارنست بورگنابن، هورست بوخهلست، ژان گلود ون دام(فرانکی) ، تلی ساوالاس، لی‌کاب، جان استیوارت، جف گولد بلوم، پیتر سلرز، تونی کریتس، برادران ماکس، یول براینر، ران ریفکین، ادوارد جی رابینسون، مارتین شین، چارلی شین، باب

    هاپکینز، ریچارد دریفوس، فرد آستر، رابرت داونی جونیور، والتر ماتائو، آلن آلداء، رابین ویلیامز، روژه هنی، کوین پولاک،‌ اندی کافمن، انتونی شه، رود استایگر، باب هاسکینس، مایکل وایزه و …

    و در فهرست بازیگران زن یهودی نیز اسامی آشنا فراوانند از جمله؛ میشل افایفر، ریتا هایورث، سیلویا سیدنی، سارا برنارد، هدی لامار، الیزابت تیلور، مریلین مونرو، لورن باکال، آن نیکرافت، آدری هیپورن، باربارا شرلی، جودی هالیدی، جنیفر رابین، سالی فیلد، سارا جسیکا پارکر، لیز تیلور، کری فیشر، شلی وینترز، دایان وست، سارا بولاک و …

    علاوه بر آنچه ذکر شد در فهرست یهودیان مشهور، اسامی آشنایی چون؛ هری هودین، الویس پریسلی، مایکل جکسون، رینگو استار، دیوید گاپرفیلد و مادونا (که به مکتب صوفیانه کابالا پیوست و در مؤسسه نارالتوراه اسرائیل تعلیم دیده است) ، جلب نظر می‌کند … صرف‌نظر از مضامین سیاسی ـ صهیونیستی رایج در سینمای آمریکا، همچنان این سؤال به قوت مطرح است که تعداد اندک یهودیان مقیم آمریکا و اروپا، چگونه این راکم معنی‌دارِ سینماگرانِ یهودی را در هالیوود و سینما توجیه می‌کند؟ مگر شایستگی هنرمندان یهودی در نظام طبقاتی هالیوود چه اندازه است که اینگونه مشاغل کلیدی را در عرصه سینما قبضه کرده‌اند و سؤال دیگر آنکه آیا به راستی هالیوود یهودی است؟



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( شنبه 86/5/27 :: ساعت 12:50 عصر )
       1   2   3      >


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اشک سه کودک!!!
    آرمان های عدالت خواهانه
    دلم از دست همه گرفته...
    یک آزمون اساسی با سه پرسش!!!
    یه خاطره!!!
    [عناوین آرشیوشده]