سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بینوا فرزند آدم ، مرگش پوشیده است ، و بیمارى‏اش پنهان ، کردارش نگاشته است و پشه‏اى او را آزار رساند جرعه‏اى گلوگیر بکشدش و خوى وى را گنده گرداند . [نهج البلاغه]
دانش آموز مسلمان
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 9
  • مجموع بازدیدها: 216091

    » درباره من
    اگر خواستید اسم وبلاگ و آدرس رو حفظ کنید یادتون باشه که against on zion به معنای مبارزه با صهیون می باشد
    جلسات هفتگی هیئت مکتب الشهدا سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا مسجد ابوالفضل (ع) واقع در شیراز - بلوار نصر

    اگر مایل به دریافت اس ام اس مربوط به هیئت هستید شماره موبایل خود را در قسمت خصوصی نظرات قرار دهید


    دانش آموز مسلمان
    کمیل
    اگر روزی تو را می‌یافتم در ناکجاهایت سرم را با دو دستم می‌نهادم پیش پاهایت پر از تقویم‌های کهنه کردم خانة خود را به امیدی که اینک ناامیدم از تماشایت تو با من بودی از آغاز، یعنی خواب می‌رفتم تکان می‌داد اگر گهواره‌ام را موج رؤیایت اگرچه عاشقم اما تو ای آیینه باور کن نمی‌فهمم دلیل وعدة امروز و فردایت تو اصلاً جای من؛ حالا بگو با من چه می‌کردی اگر چون برگ می‌پوسید روزی آرزوهایت

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    در انتظار خورشید
    گل نرگس
    موعود
    قدس
    قدوم صاحب الزمان
    مهدی فاطمه

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    چفیه
    سایت حوزه علمیه قم
    خبرگزاری شیعه
    انصار حزب الله
    یهود شناسی
    سایت ظهور
    یک وبلاگ مذهبی نظامی
    یهود شناخت
    پایگاه حوزه
    پایگاه حدیث
    پایگاه اهل بیت
    پایگاه آْل البیت
    پایگاه الاسلام
    پایگاه غدیر
    سایت ذکر
    پایگاه اباصالح
    پایگاه تربیت
    سایت صلاه
    سایت صالحین
    سایت پرس و جو
    خبرگزاری سادات
    مطالعات شیعی
    آیت الله العظمی خمینی
    آیت الله العظمی خامنه ای
    آیت الله العظمی فاضل لنکرانی
    آیت الله العظمی بهجت
    آیت الله العظمی تبریزی
    آیت الله العظمی سیستانی
    آیت الله العظمی نوری همدانی
    آیت الله العظمی صافی
    حضرت آیت الله العظمی حکیم
    مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
    باشگاه صهیون پژوهی
    سایت حزب الله
    ضد جنگ
    سایت تبیان

    » لوگوی لینک دوستان

















    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » موسیقی وبلاگ

    » طراح قالب






    Powered by WebGozar


    شماره این هفته یالثارات
    الا فان‌ حزب‌الله‌ هم‌الغالبون‌
    »» باز هم غزه
    حمله شدید نشریات اسرائیل به فوتبالیست تیم ملی مصر

    گوگل تحت فشار شدید اسرائیلی ها، تصویر محمدابوتریکه بازیکن تیم ملی مصر  را حذف کرده است.
    به گزارش «موعود» به نقل از العربیه طی جام ملتهای افریقا 2008 ابوتریکه پس از گلزنی به تیم سودان پیراهن خود را بالا زد ونوشته‌ای که برزیرپوش خود نوشته بود را نشان داد.
    او بر پیراهن خود نوشته بود: « همبستگی با مردم فلسطین درغزه».
    شایان ذکر است که پایگاه مشهور گوگل تحت فشارشدید مقامات اسرائیلی مجبور شد عکس ابوتریکه درزمان گلزنی به تیم ملی سودان را از پایگاه خود حذف کند. این پایگاه مشهور که توسط دو امریکایی اداره می شود پیش از آن این تصویر محمدابوتریکه را بلافاصله پس از مسابقه منتشر ساخته بود واکنون با جستجوی نام ابوتریکه تصویردیگری از او درپایگاه گوگل به چشم می خورد و در آن تصویر آن نوشته به چشم نمی خورد.
    ازسوی دیگر دستگاه‌های تبلیغاتی و روزنامه های اسراییلی حملات شدیدی به ابوتریکه آغاز کرده‌اند واز اتحادیه بین المللی فوتبال فیفا خواسته‌اند او را به دلیل نقض قوانین فیفا که بازیکنان را از استفاده از مسابقات ورزشی درجهت امور سیاسی منع می کند مجازات کنند.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/11/15 :: ساعت 10:47 عصر )
    »» کجایند عدالتخواهان جهان؟
    نامه شیعیان یمن به عدالتخواهان جهان

    جمعی از بزرگان طایفه شیعه بنی معذ در نامه ای به آزادیخواهان و عدالتخواهان جهان خواستار اعمال فشار جامعه جهانی به دولت یمن جهت توقف کشتار شیعیان شدند.
    به گزارش«جهان» و به نقل از نوسازی در پی ادامه کشتار شیعیان در استانهای شمالی یمن جمعی از بزرگان طایفه شیعه بنی معذ در نامه ای به آزادیخواهان و عدالتخواهان جهان خواستار اعمال فشار جامعه جهانی به دولت یمن جهت توقف کشتار شیعیان شدند.
    در این نامه با اشاره به جنایتها و آزارهای نیروهای نظامی به مردم بی دفاع ، زنان و کودکان از نهادهای بین المللی و سازمانهای حقوق بشری بخاطر سکوت در برابر اقدامات وحشیانه حکومت یمن انتقاد شده است.
    گفتنی است شب گذشته یک دختر بچه 11 ساله از نزدیکان الحوثی توسط نظامیان یمنی به طرز وحشیانه ای به شهادت رسید.

    موعود



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( پنج شنبه 86/9/1 :: ساعت 8:17 عصر )
    »» حمله به سپاه...!!!!
    نیویورکر: حمله به سپاه به جای تاسیسات هسته ای

     

    مجله نیویورکر، مقاله ای جدید در مورد ایران منتشر کرده است.

    به گزارش فردا، مجله نیویورکر در وب سایت خود مقاله ای به قلم سیمور هرش را منتشر نموده است.

    بنا بر این گزارش، در این تابستان، کاخ سفید با فشار دفتر معاونت رئیس جمهور آمریکا، دیک چنی، در خواست کرده است که رئیس ستاد نیروهای مشترک آمریکا، نقشه ای جدید برای حمله به ایران و مقاومت طولانی مدت طراحی کند. تمرکز هر گونه حمله ای ، بمباران هوایی وسیع شامل مناطق مهم و استراتژیک ایران، پایگاه های فعالیتهای هسته ای و دیگر ساختارهای نظامی – دولتی – رهبری خواهد بود.

    اکنون، تاکید و اهمیت بیشتر بر حمله ناگهانی علیه تاسیسات و پایگاه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تهران و دیگر مناطق است؛ که دولت بوش ادعا می کند؛ ناآرامی های عراق به حمایت این سپاه صورت می گیرد.

    بنا بر گزارش ها، برنامه تجدید نظر شده برای حمله احتمالی، با تمرکز شدیدش برای حمله به بهانه مبارزه با تروریسم؛ حمایت جمعی از ژنرال و سرلشگران ارتش آمریکا و پنتاگون را جلب کرده است.

    به گزارش نیویورکر: استراتژی جدید، بنا بر حملات از دریا و بوسیله موشکهای کروز، و حملات دقیق تر زمینی و بمباران های هوایی شامل تخریب اکثریت پایگاه های آموزشی سپاه، انبارها، پایگاه های فرماندهی سپاه پاسداران؛ طرح ریزی شده است.

    در گفت و گوی برخی از منابع آگاه اطلاعاتی با نیویورکر می گویند: «پیشنهاد چنی، حمله سریع و "بزن و در رو" است». و ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز اکنون تمرکز خود را بیشتر بر روی نیروی دریایی و بعد نیروی هوایی جلب کرده است؛ این در حالی است که جنگ عراق بیشتر بر اساس جنگ هوایی صورت گرفته بود.

    نیویورکر می آورد: « هواپیماهای نیروی دریایی، کشتی ها و موشک های کروز اکنون در خلیج فارس هستند و روزانه مشغول عملیت هستند. آنها به هر چیز که نیاز داشته باشند دسترسی دارند؛ حتی سامانه های کنترل و هشدار هوایی نیز آماده هستند و اهداف در ایران نیز تشخیص داده شده اند. نیروی دریایی، اکنون روزانه در حال انجام عملیات
    FA-18 می باشد.»

    این مجله آمریکایی می نویسد: « هم چنین هواپیماها نیز آماده حمله به پایگاه های ضد هوایی ابران هستند.به گفته منابع آگاه، آمریکا راه های چگونگی دخول و خروج را پیدا کرده است.»

    یک کارشناس مبارزه با تروریسم به نویسنده مقاله، سیمور هرش گفته است:« در صورت وقوع حمله، یک سری حملات "کوتا، تند، سریع، اشغالگرانه" بوسیله واحد های ویژه و ضربت آمریکا به پایگاه های آموزشی ایران خواهد بود. و چنی به این امر اعتقاد راسخ دارد.»

    این مجله می نویسد: طی یک ویدئو کنفرانس امنیتی که در اوائل تابستان امسال رخ داد؛ رئیس جمهور آمریکا به رایان کروکر، سفیر آمریکا در بغداد گفت که ما در حال تفکر درباره ضربه زدن به اهداف ایرانی در سرتاسر مرز هستیم و برای همین، نیروهای انگلیسی « آماده » هستند. در همان زمان، وزیر خارجه آمریکا، کاندولیزا رایس نیز دخالت کرده است و گفته: « ما باید خیلی محتاطانه عمل کنیم، بخاطر اینکه در حال انجام فعالیت های دیپلماتیک هستیم.»

    بوش دراین ویدئو کنفرانس به کراکر دستور داده است که به ایران بگوید در عراق دخالت نکند، و اگر نه با واکنش شدید آمریکا مواجه خواهد شد.

    هم چنین در جلسه ای با چنی، تصمیم گرفته شد که دلیل حمله؛ یک حمله دفاعی یا «پیش دستانه» برای حمایت از منافع و جان سربازان خود در عراق بوده است.

    و در صورت مخالفت دموکراتها نیز، دولت بوش بهانه اش را آماده کرده است: « بیل کلینتون نیز حمله ای پیش دستانه و محدود به افغانستان، سودان و بغداد برای حفاظت از جان آمریکایی ها انجام داد.»

    نیویورکر به نقل از منابع آگاه خود می نویسد:« چنی مصمم است تا هرچه زودتر به ایران حمله نظامی بکند؛ در عین حال، سیاستمداران می گویند این امر باعث شکست جمهوری خواهان شد. اما چنی همانند بوش به این مسائل وقعی نمی نهد.

    برایان ویلیامز، سخنگوی پنتاگون می گوید: « رئیس جمهور آمریکا تاکید کرده است که ما به راه های دیپلماتیک متعهد هستیم و به ایران احترام می گذاریم. وزارت خارجه به همراه جامعه جهانی در حال انتقال همه جانبه پیام ما هستند.» مقامات کاخ سفید این اظهارات را رد نکرده اند.

    هرش می گوید که بارها به او هشدار داده اند که بوش آماده است تا «دستور اعدام [مجازات]» را برای حمله به ایران صادر کند؛ اما شاید چنین دستوری هیچ وقت صادر نشود!

    اما روز به روز بر اشتیاق حمله افزوده می شود. در اوائل آگوست، دولت آمریکا قصد اعلام کردن سپاه را بعنوان تروریست داشت.

    به گفته هرش، آمریکا بوسیله گروه عملیاتی اطلاعاتی ایران، به اطلاعات بسیار مناسب و مشروعی دست پیدا کرده است؛ «اما بنابر قوانین، سیا نمی تواند این موارد را تبلیغ کند.»

    به گفته یک منبع نزدیک به سیا، «اکثریت تحلیلگران و ماموران کار کشته سیا در حال انتقال به قسمت ایران هستند. اوضاع همانند پاییز 2002، چند ماهی قبل از اشغال عراق است. آن زمان هم گروه عملیاتی اطلاعاتی عراق، مهمترین قسمت سیا بود. کسانی که در حال سر و کله زدن با ایران هستند؛ تجربه کمی نسبت یه اران دارند. در صورت حمله، واکنش ایران چه خواهد بود؟ آنها واکنش خواهند داد، اما دولت تا کنون به واکنش آنها فکر نکرده است.»

    برژینسکی نیز می گوید که کاخ سفید به دنبال حمله محدود اما موثر است.

    وی می گوید: واکنش ایران، در قالب « ایجاد ناآرامی های گسترده در عراق و افغانستان و پاکستان خواهد بود. و ما برای بیست سال درگیر یک جنگ منطقه ای خواهیم شد.»

    یک دیپلمات اروپایی نیز می گوید: شواهد حاکی از آمادگی کامل و گسترده برای مقابله با حمله آمریکا است. ما می دانیم که ایران در حال تقویت ظرفیتهای دفاع هوایی خود است و اعتقاد داریم که حمله ای ناگهانی و غیر معمول به اهدافی در آمریکای لاتین و اروپا خواهد داشت.»

    بنابر گزاش ها، اطلاعات مشخصی نیز وجود دارد که می گوید ایران در این حملات واکنشی بوسیله حزب الله لبنان یاری داده می شود، و حزب الله نهادی دارای ظرفیت است که می تواند این کار را انجام دهد.

    در پایان، نیویورکر می افزاید که منابع آگاه خود از کمبود اطلاعات در مورد این که چه کسی در داخل ایران چه کاری انجام می دهد، شاکی بودند.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( چهارشنبه 86/7/11 :: ساعت 5:13 عصر )
    »» نفوذ صهیونیست به ایران
    فروشگاههای زنجیره ای یک صهیونیست در تهران

     شرکت بنتون که از نظر مد و لباس در دنیا مقام اول را دارد قصد دارد فروشگاههای زنجیره ای در ایران تاسیس کند.
    یک میلیاردر صهیونیست برای بررسی تاسیس فروشگاههای زنجیره ای وارد ایران شده است.

    به گزارش « فردا »، لوسینابنتون رئیس شرکت بنتون که تولید‌کننده انواع لباس و پوشاک در جهان می باشد برای بررسی تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای وارد ایران شده است .
    بنا بر این گزارش، شرکت بنتون که دارای فروشگاه‌های زنجیره‌ای در چند کشور دنیاست چندی پیش نیز سعی داشت در ایران فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران تاسیس کند.
    بنتون به علت تبلیغات نامناسب درباره کالاهای خود از جایگاه و سابقه خوبی بین مسلمانان برخوردار نیست.
    گفتنی است رئیس شرکت بنتون که از نظر مد و لباس در دنیا مقام اول را دارد یک میلیاردر صهیونیستی است.
     هم اکنون چند فروشگاه در سطح تهران با این نام مشغول فعالیت هستند و هفته گذشته نیز یکی دیگر از شعبه های بنتون در خیابان ولیعصر ( عج ) تهران افتتاح شده است.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( شنبه 86/7/7 :: ساعت 2:2 عصر )
    »» مهدی کیست؟ (2)
    سلام این همه قسمت دومه مقاله مهدی کیست که خواسته بودید. این هم حجمش کمه میتونید دانلودش کنید

    مقاله رو از اینجا دانلود کنید.

    ضمنا قسمت اول رو هم از اینجا دانلود کنید.

    ضمنا از این به بعد من درسام شروع میشه و ممکنه هفته ای یکی دوبار آپدیت کنم پس منتظرم باشید.

    راستی نظر هم بدید مرسی



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/6/26 :: ساعت 11:52 صبح )
    »» مدار صفر درجه، تایید یا انکار !!!

    مدار صفر درجه، موید یا منکر هولوکاست؟

     

    اشپیگل آنلاین در مقاله ای به بررسی سریال مدار صفر درجه و پخش آن از تلویزیون ایران پرداخته است
     این نشریه  می نویسد، مدار صفر درجه یک سریال تلویزیونی درباره تعقیب یهودیان هر دوشنبه شب میلیونها نفر را در ایران به پای تلویزیون می کشاند. مدار صفر درجه قصه حبیب یک جوان ایرانی را تعریف می کند که به اتفاق دو دوست خود اندکی پیش از جنگ دوم جهانی برای تحصیل فلسفه راهی پاریس می شود. او به سارا هم شاگرد یهودی خود دل می بندد. به زودی نازیها پایتخت فرانسه را به اشغال خود در می آورند و دست به کار می شوند که یهودیان را به اردوگاههای کار اجباری بفرستند. زندگی سارا و خانواده اش هم به خطر می افتد. حبیب به نجات آنها می شتابد و برای آنها گذرنامه ایرانی تهیه میکند تا بتوانند به تهران بگریزند.
    اشپیگل آنلاین نوشته است، مطرح شدن این موضوع در ایران خیلی غریب است. رییس جمهور محمود احمدی نژاد هلوکاست را یک اسطوره خوانده است، اما فیلم تماشایی مدار صفر درجه که از چهار ماه پیش در ایران پخش می شود عکس آن را ثابت میکند. دست کم در نگاه اول چنین به نظر میرسد. ناتالی ماتی بازیگر جوان فرانسوی این فیلم که نقش سارا را بازی میکند نیز همین عقیده را دارد.
    او در گفتگویی با اشپیگل آنلاین گفت در این فیلم دیالوگهایی هستند که صریحا به کشتار یهودیان به دست نازیها اشاره میکنند. علاوه بر این سارا و خانواده اش نقش مثبت را بازی میکنند. بسیاری از ایرانیان نیز همین را میگویند و از دیدن آن در تلویزیون دولتی به حیرت افتاده اند. یک دانشجوی ایرانی که چند قسمت از این فیلم را دیده است میگوید تلویزیون ایران ظاهرا کنترل روی تولیدات خود را از دست داده است. از نظر او این فیلم از جهات دیگر نیز به یک تابو پرداخته است.
    اینها همه در تلویزیون ایران عادی نیستند علاوه بر این موضوع عشق و نامه نگاری میان یک زن متاهل و یک افسر پلیس و نیز اندکی فمینیسم مطرح می شود که بر جذابیت این سریال می افزاید. این محصول از لحاظ فنی هم به مراتب از سطح تولیدات ایران بالاتر است. حتی روزنامه وال استریت ژورنال نیز در هفته گذشته از این سریال ایرانی ستایش کرد و نوشت این فیلم تلاش دولت ایران است تا تصویر یهودیان در ایران را بهتر جلوه دهد.
    اما این تفسیر وال استریت ژورنال چندان درست نیست. اگر دقت شود می توان دریافت که در پس ظاهر زیبای این فیلم نظریه منکران هلوکاست نهفته است. به موجب این نظریه صهیونیستهای یهودی با همدستی با آدولف هیتلر قصد داشتند آرزوی تاسیس کشور یهود را برآورده سازند. به طور مثال تعریف می شود که چطور در زمانی که حبیب هنوز در تهران است یک خاخام ایرانی که از مهاجرت یهودیان به فلسطین انتقاد می کند به دست صهیونیست ها به قتل می رسد. دایی دختر دانشجوی یهودی سرنوشت مشابهی دارد دلیل آن هم بعد روشن می شود. این استاد بازنشسته تاریخ مدارکی از ارتباط پنهانی میان انجمن جهانی یهودیان و ناسیونالیستها را در دست دارد.
    حسن فتحی کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم می گوید، عقاید رییس جمهور ایران به هیچوجه علت تولید آن نبوده است. او میگوید طرح ساخت فیلم پنج سال پیش یعنی مدتها پیش از روی کار آمدن احمدی نژاد شروع شده بود. اما این استدلال یک ایراد دارد. در آن یام احمدی نژاد هنوز رییس جمهور نشده بود، اما نظریات افرادی چون روژه گارودی که هلوکاست را انکار می کنند در ایران شهرت داشتند. یکی از کتابهای گاردوی نیز در تیتراژ فیلم به عنوان منبع تاریخی معرفی میشود. به عنوان مشاور تاریخی کارگردان نیز به عبدالله شهبازی اشاره شده است، یک انکارکننده فعال هولوکاست که در مقالاتی در در وبلاگ خود به نشانی این نکته را ثابت میکند.
    فتحی هم منکر این افکار نیست. او در مصاحبه با اشپیگل انلاین گفت مدارک تاریخی ثابت میکنند که اغلب قربانیان نازیها یهودیانی بودند که با اشغال فلسطین مخالفت می ورزیدند. اما فتحی این فیلم تلویزیونی را در خدمت تفاهم میان ملل میداند او میگوید من با این فیلم میخواستم سهمی در دیالوگ میان فرهنگها و ادیان ایفا کنم. باید این سئوال را مطرح کرد که آیا دیالوگ میان ادیان و فرهنگها با افکار افراطی میسر است یا نه. عجیب آن است که مدار صفر درجه درست در وسط خاک اروپا در فرانسه و مجارستان و با شرکت فعال هنرپیشگان اروپایی ساخته شده است. واقعیتی که به کارگردان ایرانی اجازه داده است چنین با اعتماد به نفس به پروژه خود ادامه دهد.

    Mouood.org



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/6/26 :: ساعت 11:26 صبح )
    »» نیازی با خدا و امام زمان
    دعای عهد

    دعای عهد، تجدید بیعت با امام حق و ولایت ایشان است. در این دعا ابتدا خداوند را به اسامی و صفات می خوانیم و بر امام زمان خویش صلوات می فرستیم، سپس فرج (عج) و حضور خویش را در زمان ظهور طلب می کنیم. در بخشی از این دعا، دست نیاز به آستان الهی بلند کرده، زمزمه می کنیم: اللهم انی اجدد له فی صبحه یومی هذا ...
    ای آفریدگار صبح !
    در جشن با شکوه روزی که آغاز می شود و در تمامی روزهایی که شیرینی نام تو بر لبانم می نشیند، من عهد دیرینه خویش را با صاحب صبح و امام عصر تازه می کنم و دست بیعتم را در زلال دستانش معطر می سازم تا شعر سپید این عشق در صحن دلم تکرار شود.
    طراوات جاری این عهد و بیعت هرگز از باغ خاطرم بیرون نمی رود و پیوسته شال سبز محبتش را بر گردن می نهم تا توازشگر شانه های لرزانم باشد.
    خالق مهربان من !
    اگر دست تقدیر تو، لباس سپید آخرت را بر تن من پوشاند و درخت زندگی ام ، تن به خواب زمستانی و ابدی خویش سپرد و میان من و آن بهار موعود جدایی افتاد، پس در زمانی که سیمای مهربان آن ماه تابان در آسمان چشم مردمان آشکار شد، مرا از محراب قبرم برانگیز و توفیق احرام در صحن و صفایش عنایت کن تا لبیک گویان در گرد کعبه وجود مقدسش طواف کنم.
    ای اجابت کننده هر دعا!
    پنجره قلب منتظران رو به آسمان بیکرانت گشوده است تا به یک اشارت تو، غبار و اندوه غیبت از دلها برخیزد و چشمها به تماشای باران ظهور بنشیند.
    خدایا !
    شب یلدای هجران را به یمن ظهور ماه کاملش، کوتاه کن که شب پرستان، همچنان چشم بر صبح صادقش بسته اند و ما مؤمنان طلوع خورشید جمالش را نزدیک می دانیم



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( چهارشنبه 86/6/21 :: ساعت 7:48 عصر )
    »» آمار غم انگیز تعرضات جنسی و اخبار مهدویت
    آمار غم انگیز تعرض جنسی در جهان

     

    بنابر آماری که سازمان بهداشت جهانی (WHO) ارائه داده سوءاستفاده جنسی از کودکان در کنار کار اجباری و خشونت فیزیکی علیه کودکان افزایش چشمگیری داشته و به یکی از اصلی ترین نگرانی های سلامت جهانی تبدیل شده است.
    کودکان نیازمند توجه به سلامتی و موقعیت اجتماعی خود هستند و در صورتی که این شرایط آنها مورد توجه مناسب قرار نگیرد آثاری منفی در رشد اقتصادی و اجتماعی جوامع خواهد داشت.
    کشور آفریقای جنوبی در میان کشورهایی که نرخ بسیار بالای سوءاستفاده جنسی از کودکان در آنها ثبت شده در رده های بالا قرار دارد و این موضوع به یکی از اصلی ترین بحران های این کشور تبدیل شده است. بنابر تحقیقی که سازمان بهداشت جهانی انجام داده سالانه حدود 20 هزار گزارش سوءاستفاده جنسی به پلیس آفریقای جنوبی مخابره می شود که یک پنجم آن مربوط به کودکان زیر 18 سال است. این آمار طی 10 سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و البته جدای از این آمار تعداد بسیار زیادی سوءاستفاده جنسی از کودکان در این کشور صورت می گیرد که هیچ گزارش و اطلاعاتی از آن به پلیس این کشور ارائه نمی شود.شبکه تلویزیونی BBC اما آمار نگران کننده تری از این بحران ارائه می دهد؛ سوءاستفاده جنسی از کودکان طی دهه گذشته 400 درصد افزایش داشته است. براساس تحقیقی که صورت گرفته دختری که در آفریقای جنوبی به دنیا می آید بیشتر از آنکه احتمال به مدرسه رفتنش وجود داشته باشد احتمال دارد که مورد سوءاستفاده جنسی قرار گیرد. معمولاً این کودکان هم از طبقه فقیر جامعه هستند.
    در سال 1994 سالانه بیش از 18 هزار سوءاستفاده جنسی از کودکان به پلیس آفریقای جنوبی گزارش می شد که این آمار در سال 2005 به 30 هزار مورد افزایش یافته است.
    گزارش دیگری هم نشان می دهد که سالانه 60 هزار مورد تجاوز جنسی در این کشور آفریقایی صورت می گیرد که 40 درصد آن افراد زیر 18 سال هستند.
    از سوی دیگر دانشگاه آفریقای جنوبی هم اعلام کرده که سالانه یک میلیون زن و کودک در این کشور مورد تجاوز قرار می گیرند.
    *
    سال گذشته نوزادی نه ماهه مورد تعرض شش مرد قرار گرفت که سن شان بین 24 تا 66 سال بود. مادر این نوزاد پس از تولدش او را در خیابان رها کرده بود.
    *
    دختر چهار ساله ای پس از آنکه توسط پدرش مورد تعرض قرار گرفت، جان داد.
    *
    نوزادی 14 ماهه پس از آنکه توسط دو عموی خود مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفت، جان داد.
    *
    نوزادی هشت ماهه توسط چهار مرد مورد تعرض قرار گرفت که یکی از آنها بعدها در دادگاه به حبس ابد محکوم شد. این تنها چهار نمونه از سوءاستفاده های جنسی وحشتناکی است که روزانه نسبت به کودکان آفریقای جنوبی صورت می گیرد.
    این آمار زمانی بیشتر نگران کننده می شود که توجه داشته باشیم 70 درصد بزرگسالان و 80 درصد کودکان مبتلا به ویروس HIV در آفریقای جنوبی زندگی می کنند.یکی از عواملی که باعث افزایش سوءاستفاده جنسی از کودکان در آفریقای جنوبی شده این دیدگاه است که تجاوز به کودکان باعث جلوگیری از ایدز یا درمان آن خواهد شد.
    این دیدگاه نه تنها در آفریقای جنوبی بلکه در دیگر کشورهای آفریقایی از جمله لیبریا هم وجود دارد. این کشور هم یکی از بالاترین آمارهای سوءاستفاده جنسی را در میان کشورهای جهان دارا است. همین چند هفته پیش بود که در لیبریا کشیشی 64 ساله پسری هشت ساله را مورد آزار جنسی قرار داده بود. این اتفاق رسوایی بزرگی در کلیسای این کشور برپا کرد.
    این پدیده تنها شامل کشورهای فقیر و آفریقایی نمی شود بلکه در امریکا که ثروتمندترین کشور دنیا است هم آمار نگران کننده ای در این مورد وجود دارد.
    دانشگاه کلرادو چندی پیش آماری از سوءاستفاده جنسی به خصوص در میان کودکان این کشور منتشر کرد.
    *
    در هر دو دقیقه یک کودک در امریکا مورد سوءاستفاده جنسی قرار می گیرد.
    *
    یک زن از هر شش زن امریکایی در کودکی مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته است و یک مرد از هر 33 مرد.
    *
    در سال 2005 بیش از 200هزار کودک و نوجوان در امریکا مورد آزار جنسی قرار گرفتند که 44 درصد آنها نوجوانان بین سنین 12 تا 18 سال هستند.
    *
    در امریکا تنها 41 درصد موارد سوءاستفاده جنسی از کودکان به پلیس گزارش می شود و 59 درصد این تجاوز به پلیس گزارش نمی شود.
    *
    تنها در ایالت کلرادو سالانه بیش از 50 کودک در اثر سوءاستفاده جنسی جان خود را از دست می دهند که 75 درصد آنها را کودکان زیر 4 سال تشکیل می دهند.
    *
    سالانه حدود دو هزار کودک در ایالت کلرادو پس از سوءاستفاده جنسی به بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی منتقل می شوند.
    منبع: ایران هیلرز

     ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( چهارشنبه 86/6/21 :: ساعت 7:41 عصر )
    »» اسراییل و آمریکا
    آمریکا، اصلی ترین تامین کننده سلاح اسراییل

    اوایل سال گذشته منابع خبری آمریکایی و اسرائیلی از قرارداد نظامی 30میلیون دلاری میان سردمداران واشنگتن و تل آویو خبر دادند.
    براساس این قرارداد، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون»، صدها موشک پیشرفته از نوع «جی.پی.یو. 28»، هر کدام به وزن دو هزار و 200کیلوگرم که قادر است تأسیسات زیربنایی یک کشور را تخریب کند دراختیار اسرائیل قرارخواهد داد.
    دولت آمریکا همه ساله میلیاردها دلار به رژیم صهیونیستی کمک ارایه می کند که بخش عمده ای از آن سلاح، مهمات و کمک به تحقیقات نظامی و تولید سلاح کشتار جمعی است.
    فروش هواپیماهای نظامی و تهاجمی، انواع موشک های هوا به زمین و سیستم های مقابله با حمله های موشکی از دیگر تسهیلاتی است که دولتهای آمریکایی در طول دهه های گذشته دراختیار رژیم افسار گسیخته صهیونیستی قرارداده اند.
    به لحاظ نظامی، سیاست سردمداران واشنگتن در نیم قرن گذشته در صدد ارسال سلاح و دفاع از صهیونیستها در درگیری با فلسطینیان، تجهیز اسرائیل به سلاح اتمی و سکوت معنادار در قبال موضوع خلع سلاح رژیم صهیونیستی و لزوم پیوستن این رژیم به پیمان منع تولید و گسترش سلاح کشتار جمعی (ان.پی.تی) بوده اند.
    پس از جنگ دوم جهانی تاکنون نیز همواره موضوع ارسال جنگ افزار از آمریکا به فلسطین اشغالی به شکل محرمانه و علنی و نیز کمک فنی و مؤثر کارشناسان آمریکایی به سرویس های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل به ویژه «موساد» مطرح بوده است.
    آنچه مسلم و واضح است آنکه این حجم سلاح و مهمات نظامی که باید به آن سلاح و مهمات تولیدی خود رژیم صهیونیستی را نیز افزود فقط برای کشتار، قتل و تجاوز به فلسطینی ها، لبنان و تهدید سوریه و دیگر ملتهای منطقه مورد استفاده قرارمی گیرد.
    اما موضوعی که در این میان باید آگاهی و بیداری بیشتر افکار عمومی جهان را موجب شود حمایت های بی شائبه آمریکا، انگلیس و دیگر قدرت های غربی از رژیم صهیونیستی و اقدامات تجاوزکارانه آن است.
    رژیمی که پس از سال ها تلاش مشترک انگلیس و آمریکا و کوشش صهیونیست ها برای ایجاد دولت یهود در سرزمین فلسطین در سال 1948تأسیس شد و تاکنون باحمایت سیاسی، اقتصادی و نظامی واشنگتن به حیات خویش ادامه داده است.
    از منظر سیاسی همه مقام ها و رئیسان جمهوری آمریکا به ویژه فرانکلین رزولت، هری ترومن، جیمی کارتر، رونالد ریگان، جرج بوش پدر و پسر به آرمان و اهداف جنبش صهیونیسم متعهد بوده اند.
    به قول یک نویسنده و استاد دانشگاه های آمریکا زمانی که بحث حمایت از اسرائیل و کمک به آن مطرح شود رئیس جمهوری آمریکا سخاوتمندتر از هر رئیس جمهوری دیگر وارد عمل می شود.این حمایت ها هر چند موجب اعتراض برخی محافل و شخصیت های سیاسی و مذهبی حتی در جهان غرب شده اما متأسفانه هیچیک از آنها برای مهار اعمال تروریستی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی الزام آور نبوده است.  
    «
    لرد جورج کاری» اسقف انگلیسی، حمایت همه جانبه آمریکا را از اسرائیل عامل اصلی خشم مسلمانان بر ضد غرب خوانده و گفته است این خشم در طول 50سال تحقیر مردم فلسطین و نادیده گرفتن قطعنامه های شورای امنیت بتدریج نهادینه شده است.
    «
    کلرشورت» وزیر سابق توسعه بین الملل انگلیس نیز حمایت آمریکا از اسرائیل را دلیل اصلی درگیری های جهانی خوانده و گفته است حمایت آمریکا از سیاست های اسرائیل در سرکوب فلسطینیان زمینه را برای گسترش خشونت در جهان فراهم کرده است.
    حمایت های آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی، امنیت منطقه حساس خاورمیانه را بیش از هر زمان دیگر در معرض تهدید و خطر اسرائیل قرارداده است.
                                                                      ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( چهارشنبه 86/6/21 :: ساعت 7:30 عصر )
    »» ارکان عدالت موعود
    ارکان عدالت موعود

     

    برپایى عدالت در هر جامعه‏اى نیازمند ارکان و پایه‏هاى متعددى است و نبود هر یک از این ارکان موجب ناپایدارى عدالت در آن جامعه مى‏شود. مهمترین ارکان عدالت عبارتند از:

     1. حاکم عادل؛ 2. کارگزاران عادل؛ 3. قوانین عادلانه؛ 4. نظام عادلانه.

     

    1- حاکم عادل

     از نظر شیعه برقرارى نظام حکومتى که همه روابط حاکم بر آن، مبتنى بر عدالت کامل باشد جز به دست آخرین امام معصوم و خاتم حجت‏هاى الهى، حضرت مهدى(ع) امکان‏پذیر نیست و از همین روست که در روایات از دولت آن حضرت به عنوان آخرین دولت یاد شده؛ یعنى دولتى که پس از پشت سر گذاشتن همه تجربه‏هاى بشرى و نومیدى از همه الگوهاى حکومتى‏خود ساخته مستقر مى شود.

     امام باقر(ع) در این زمینه مى‏فرمایند:

     دولت ما آخرین دولت‏هاست. هیچ خاندان صاحب دولتى نمى‏ماند مگر اینکه پیش از (دولت ) ما به حاکمیت مى‏رسند، تا زمانى که سیرة (حکومتى ) ما را مى‏بینند نگویند: «اگر ما هم به حاکمیت مى‏رسیدیم به همینگونه رفتار مى‏کردیم» و این سخن خداوند، صاحب عزت و جلال است که: «سرانجام نیک، از آن پرهیزگاران است».

     البته این سخن به این معنا نیست که هرگونه تلاش براى برقرارى عدالت در دوران غیبت بى‏فایده است و یا اساساً نباید در این دوران حرکتى را براى استقرار نظام عادلانه؛ حتى در سطحى محدود انجام داد، بلکه معناى این سخن این است که تا پیش از ظهور امام مهدى(ع) هیچ حکومتى نمى‏تواند ادعا کند که توان برقرارى نظام عادلانه کامل را دارد.

     چنانکه امام راحل قدس سره فرمود:

    بقیه مطالب را در ادامه مطلب ببینید.

     ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( چهارشنبه 86/6/21 :: ساعت 7:20 عصر )
       1   2      >


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اشک سه کودک!!!
    آرمان های عدالت خواهانه
    دلم از دست همه گرفته...
    یک آزمون اساسی با سه پرسش!!!
    یه خاطره!!!
    [عناوین آرشیوشده]