سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، پیرِ زناکار، دولتمندِ ستمکار، فقیرِمتکبّر و گدای سِمِج را دشمن می دارد و پاداشِ بخشنده منّت گذار را از میان می برَد و متکبّرِ گستاخِ دروغگو را سخت دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
دانش آموز مسلمان
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 18
  • مجموع بازدیدها: 216021

    » درباره من
    اگر خواستید اسم وبلاگ و آدرس رو حفظ کنید یادتون باشه که against on zion به معنای مبارزه با صهیون می باشد
    جلسات هفتگی هیئت مکتب الشهدا سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا مسجد ابوالفضل (ع) واقع در شیراز - بلوار نصر

    اگر مایل به دریافت اس ام اس مربوط به هیئت هستید شماره موبایل خود را در قسمت خصوصی نظرات قرار دهید


    دانش آموز مسلمان
    کمیل
    اگر روزی تو را می‌یافتم در ناکجاهایت سرم را با دو دستم می‌نهادم پیش پاهایت پر از تقویم‌های کهنه کردم خانة خود را به امیدی که اینک ناامیدم از تماشایت تو با من بودی از آغاز، یعنی خواب می‌رفتم تکان می‌داد اگر گهواره‌ام را موج رؤیایت اگرچه عاشقم اما تو ای آیینه باور کن نمی‌فهمم دلیل وعدة امروز و فردایت تو اصلاً جای من؛ حالا بگو با من چه می‌کردی اگر چون برگ می‌پوسید روزی آرزوهایت

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    در انتظار خورشید
    گل نرگس
    موعود
    قدس
    قدوم صاحب الزمان
    مهدی فاطمه

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    چفیه
    سایت حوزه علمیه قم
    خبرگزاری شیعه
    انصار حزب الله
    یهود شناسی
    سایت ظهور
    یک وبلاگ مذهبی نظامی
    یهود شناخت
    پایگاه حوزه
    پایگاه حدیث
    پایگاه اهل بیت
    پایگاه آْل البیت
    پایگاه الاسلام
    پایگاه غدیر
    سایت ذکر
    پایگاه اباصالح
    پایگاه تربیت
    سایت صلاه
    سایت صالحین
    سایت پرس و جو
    خبرگزاری سادات
    مطالعات شیعی
    آیت الله العظمی خمینی
    آیت الله العظمی خامنه ای
    آیت الله العظمی فاضل لنکرانی
    آیت الله العظمی بهجت
    آیت الله العظمی تبریزی
    آیت الله العظمی سیستانی
    آیت الله العظمی نوری همدانی
    آیت الله العظمی صافی
    حضرت آیت الله العظمی حکیم
    مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
    باشگاه صهیون پژوهی
    سایت حزب الله
    ضد جنگ
    سایت تبیان

    » لوگوی لینک دوستان

















    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » موسیقی وبلاگ

    » طراح قالب






    Powered by WebGozar


    شماره این هفته یالثارات
    الا فان‌ حزب‌الله‌ هم‌الغالبون‌
    »» ساخت فیلم ضد قرآنی در دانمارک
    تولید فیلم ضد قرآنی
    «گیرت وایلدرز»، قانونگذار دانمارکی روز گذشته ضمن توهین به اسلام، مدعی شد که باید مانع دسترسی عموم مردم به قرآن شد.
    در پی انتشار خبر ساخت فیلمی جدید علیه قرآن توسط یکی از سیاستمداران دانمارکی، تعدادی از گروه‌های حقوق بشر این مقام سیاسی را مورد پیگرد قانونی قرار داده‌اند.
    به گزارش فارس، «گیرت وایلدرز»، قانونگذار دانمارکی روز گذشته ضمن توهین به اسلام، مدعی شد که باید مانع دسترسی عموم مردم به قرآن شد.
    «وایلدرز» در مصاحبه با روزنامه دانمارکی «دیلی دیلی ولکزکرانت» گفت: من در صدر پروژه پخش فیلمی که قرار است ماه ژانویه در انتقاد از کتاب مسلمانان پخش شود، قرار خواهم داشت و این در حالی است که دولت دانمارک مرا تحت فشار قرار داده تا خود را از این پروژه کنار بکشم.
    وایلدرز رهبر حزب راست و آزادیخواه دانمارک است که برای سخنرانی‌های تعصب‌آمیزش علیه مهاجران و همچنین دین اسلام شهرت دارد. او در ماه آگوست با انتشار مقاله‌ای به شدت از اسلام انتقاد کرده و خواستار ممنوعیت انتشار قرآن شد.
    در پی انتشار خبر ساخت فیلمی ضد قرآنی در این کشور، برخی از گروه‌های حامی حقوق و همچنین 40 نفر از مسلمانان صاحب نام این کشور علیه «وایلدرز»، به پلیس دانمارک شکایت کرده‌اند. به گفته آنها، این مقام سیاسی با این کار خود علاوه بر توهین به اسلام و مسلمان، قانون دانمارک مبنی بر آزادی دین و مبارزه با تبعیض نژادی را نقض کرده است.
    به گزارش روزنامه «ولکزکرانت»، دولت دانمارک با خاطر نشان کردن قضیه قتل «تئو ونگوک» و همچنین کاریکاتورهای ضد اسلامی یکی از نشریات دانمارکی، به «وایلدر» هشدار داده که پخش این فیلم خطر بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت.


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( پنج شنبه 86/10/6 :: ساعت 9:43 صبح )
    »» بازم گلکاری در بلاگفا!!!
    سلام، مگه نمی گن ما زنده به انیم که آرام نگیریم؟

    پس کو؟

    بازم گلکاری بابا هرچی می خوای تذکر بده؟ هر چی می خوای بگو؟ این تذکر اخره بعدش هر چی دیدین از چشم خودتون دیدید...



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( پنج شنبه 86/9/1 :: ساعت 8:44 عصر )
    »» ضعف شیطان در اغما !!!
    جواد گلی در گفت و گو با آینده روشن گفت: به نظر می رسد صدا و سیما به دنبال خط مشی اصولی در برنامه سازی برای ماه رمضان است، ولی این که تا چه اندازه در این مهم موفق بوده، باید بررسی شود. به باور من امسال سریال های رمضان به آن افق و استراتژی نزدیک شده است
    وی افزود: یکی از مفاهیم مورد توجه اسلام، سنت آزمایش است. تقریبا در همه سریال های رمضان این مفهوم به کار رفته است. در یک وجب خاک این آزمایش به وسیله پول کلانی است که به خانواده می رسد. در سریال اغما شیطان مستقیم وارد زندگی دکتر می شود و این زندگی را تحت تاثیر خود قرار می دهد و او را آزمایش می کند. در سریال میوه ممنوعه این آزمایش از طریق یک زن انجام می شود. در فیلم شکرانه هم ثروت وسیله آزمایش قرار گرفته است
    مشاور مذهبی سریال اغما، شیاطین را به دو دسته انسی و جنی تقسیم کرد و یادآور شد: شیطان گاهی انبیا را مورد خطاب قرار می داد و یا در قالب یک پرنده یا حیوان ظاهر می شد، ولی هرگز در قالب کارهای نمایشی صدا و سیما به این موضوع پرداخته نشده بود
    وی شیطان را زمانی قدرت مند دانست که درهای اجابت را به سوی خود باز ببیند و گفت: در سریال اغما شیطان از روز اول قدرت لازم را برای فریب دادن دکتر نداشت. در چنین شرایطی انسان می تواند به راحتی دعوت شیطان را پاسخ ندهد. هر بار که انسان دعوت شیطان را پاسخ می دهد، سلطه او را نسبت به خودش بیشتر می کند. در این صورت حتی ممکن است انسان در استخدام شیطان قرار گیرد و جزو سپاه او شود. آیات و روایات نیز این سخن را تایید می کنند و ما نیز سعی کردیم این موضوع را در اغما به تصویر بکشیم. دکتر پژوهان ابتدا جزو شیاطین نبود، ولی پس از این که به دعوت های شیطان پاسخ مثبت داد، این شرایط برایش به وجود آمد
    گلی با اشاره به لزوم ارتقای باورهای دینی مردم تصریح کرد: باید از برنامه های معارفی صرف کمتر بهره بگیریم و برای ارتقای باورهای دینی مردم بیشتر از سریال و برنامه های نمایشی استفاده کنیم و از مسقیم گویی بپرهیزیم. سریال های میوه ممنوعه و اغما از این دست سریال ها هستند. به همین دلیل بیش از دیگر سریال ها مورد توجه قرار گرفته اند.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/7/23 :: ساعت 4:42 عصر )
    »» امپراطوری ایران!!!
    اسرائیل: امپراتوری جدید ایران در حال شکل گیری است

     معاون سابق وزیر دفاع اسرائیل گفت: "ایران در حال ایجاد یک امپراتوری جدید پارسی است که قلمرو آن از افغانستان تا جنوب عراق، سوریه و مرزهای لبنان گسترش می یابد."
    به گزارش عصر ایران "افرایم اسنه" در جمع اعضای سازمان های یهودی آمریکا در تل آویو گفت: " یک ایران هسته ای می تواند رویای صهیونیست ها را از طریق بازداشتن یهودیان از مهاجرت به اسرائیل نقش بر آب کند."
    این عضو حزب کار پارلمان اسرائیل (کنست) خاطرنشان کرد: "مهاجرت یهودیان به اسرائیل در آینده نزدیک کاهش خواهد یافت و در صورت موفقیت ایران در توسعه سلاح های هسته ای سرانجام متوقف خواهد شد."
    وی افزود: "از آمریکایی ها سئوال کردم چنانچه ایران به قابلیت های هسته ای دست یابد آیا کسی حاضر است به اسرائیل بیاید که آنها پاسخ منفی دادند."
    معاون سابق وزیر دفاع اسرائیل در ادامه مدعی شد: "لزومی ندارد ایران عملا اسرائیل را با تسلیحات نابود کند بلکه آنها با تهدیدات خود نیز قادر به نابودی اسرائیل هستند ... ایران می تواند رویای صهیونیست ها را نابود کند."
    "اسنه" همچنین به روزنامه جروزالم پست گفت: "اسرائیل باید خود را برای استفاده از یک «گزینه بومی» در ارتباط با ایران آماده کند."
    هرچند این عضو پارلمان اسرائیل حاضر به توضیح درباره این مساله نشد اما اظهار داشت: "استفاده از این گزینه باید به عنوان آخرین راهکار مد نظر قرار گیرد. اسرائیل باید چندین گزینه بر روی میز داشته باشد و آماده پیگیری آنها باشد."
    اسنه خاطرنشان کرد: "اسرائیل باید بیاموزد که از نظر نظامی در رابطه با ایران خوداتکا باشد و گرچه آمریکا به زودی رییس جمهور جدید خود را خواهد شناخت اما اسرائیل می تواند در مورد حمایت از یک مانور نظامی علیه ایران به دولت آینده آمریکا اتکا کند."
    وی افزود: درست در زمانی که ایران در حال ایجاد یک امپراتوری جدید پارسی است که از افغانستان تا جنوب عراق، سوریه و تا شبکه حزب الله در لبنان گسترش می یابد ما باید شبکه خود را شکل دهیم و ایجاد این شبکه ممکن نخواهد بود مگرآنگه مساله فلسطین به طور جدی به سمت حل شدن حرکت کند."



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/7/23 :: ساعت 4:37 عصر )
    »» پیشرفت ایران!!!!!
    سلام من یه مدتی هست که نمی تونم وبلاگمو روز به روز آپدیت کنم از این به بعد هم همینطوره و بالاخره میام، خوب من این پست رو گذاشتم تا بگم ایرانی ها مواظب باشدی آمریکا داره میاد نه اشتباه نکنید حمله نمی کنه، ببخشید حمله می کنه اما از راه های دیگه چه راهی میگم: مثلا سالها بود که کشور ما روزه خوشی ندیده بود تا اینکه جمهوری اسلامی روی کار آمد و بالاخره وضع کشور بهتر شد ولی همین الان هم نمیگم ما خیلی پیشرفته ایم ها نه بلکه داریم پیشرفت می کنیم اینکه هر روز محققان کشور دست به اختراع جدیدی میزنن و چیزی رو تولید میکن خوبه و لی هنوز کمه و سرعت پایینه، آی اونایی که فکر می کنید کشور ما یه گشور عقب مونده هست بدونید که دارید اشتباه میکنید درسته که ما هنوز به برج های دوقلو نرسیدیم اما برج میلاد رو که داریم منظورم اینکه ما باید از آنچه داریم دفاع کنیم نه برای اونچه که نداریم سر دولت غر بزنیم پس یه خورده انصاف داشته باشیم، دولت داره سعی می کنه کار خودش رو انجام بده. ولی روزی هم ما مثل گذشته عظمت ایران و مخصوصا اسلام را به همه مردم جهان نشون می دیم خوب می گفتم ما امروز از راه فرهنگی مورد تهاجم آمریکا واقع شدیم ، فرهنگ غرب داره به ما باربی رو می قبولونه ، هری پاتر می قبولونه، تا حالا فکر کردید که چرا در کارتون تام و جری همیشه یه موجود ضعیف برنده میشه آی مسلمانان آمریکا می خواد بگه ما مظلومیم مورد تهاجم واقع شدیم، گول نخورید، اونها همین امروز اعلام کردند که ایران داره به یه امپراطوری جدید تبدیل میشه  میخوان من و تو رو  گمراه کنن، در این مورد یه خورده وقت کمه بعدا بیشتر صحبت می کنیم. راستی عید فطر مبارک!!!!!



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/7/23 :: ساعت 4:35 عصر )
    »» هالییود، باز هم پشتیبانی
    ظهور موعود بر پرده هالیوود

    اخیراً مجله «تایم» طی گزارشی فاش ساخت که که صهیونیست‌ها از مدت‌ها پیش با تأسیس بانک مرکزی در هالیوود اقدام به تغذیه مالی فیلم‌سازان و کارگردانان سینمای آمریکا برای پیشبرد اهداف خود کرده‌اند.
    «تایم» این سؤال را مطرح می‌کند که هدف سرمایه داران و صاحبان اصلی هالیوود از این کار چیست؟

    هالیوود


    ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( شنبه 86/7/7 :: ساعت 2:21 عصر )
    »» آموزه های فساد، باز هم اسرییل
    آموزه های فساد در جامعه اسرائیل

     

    یک روزنامه نگار اسرائیلی چندی پیش در یکی از شماره های روزنامه "‌ ها آرتض "‌با اشاره به پرونده فسادهای اخلاقی و مالی سران رژیم صهیونیستی نوشت که افزایش فساد در جامعه اسرائیل به دلیل آموزه هایی است که این فسادها را توجیه می کند.
    وی در یادداشت خود می نویسد :‌ دهها سال پیش شخصی بنام دکتر" امیل شمورک " ناظر داخلی خبرگزاری یهود بود وی در سال 1951گزارشی تندی درباره عملکرد کارکنانش نوشت .اطلاعات وی آنقدر تکان دهنده بود که "حاییم کوهین" مشاور کنونی وقت کابینه دستور داد تا پلیس پیرامون این مساله تحقیقات خود را آغاز کند.دراین بین "لیفی اشکول "مسؤول مالی خبرگزاری گفت : "مانع علف خوردن گاو نشو" .قصد وی این بود که لازم نیست کسانی را که در راه مردم کار می کنند بخاطر اختصاص دادن سهمی به خودشان مورد پیگرد قرار دهیم. در سایه همین اصل بود که فضایی مخالف شمورک بوجود آمد و او را به استعفاء واداشت و اقدامات قانونی هم که علیه مظنونین آغاز شده بود متوقف شد .

    ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( شنبه 86/7/7 :: ساعت 2:19 عصر )
    »» باز هم صهیونیست

    «بولینگر» یک صهیونیست مشهور است

     استاد برجسته حقوق بین‌الملل گفت:«بولینگر» رئیس دانشگاه کلمبیای آمریکا یک صهیونیست مشهور است.

    «فرانسیس بویل» در گفتگو با فارس در خصوص رفتار اهانت‌آمیز رئیس دانشگاه کلمبیا نسبت به رئیس جمهور ایران گفت: «بولینگر» یک صهیونیست مشهور است. من با رئیس جمهور هوگو چاوز در این خصوص که گفت این اقدام «دامی» برای رئیس جمهور شما بود، موافقم. این اقدام بخشی از تلاش صهیونیست‌ها در آمریکا جهت بدنام کردن و بهتان زدن به ایران است گر چه احمدی نژاد توانست در مقابل این توطئه خوب بایستد.

    این استاد برجسته حقوق‌بین‌الملل دانشگاه ایلینویز تصریح کرد: همانگونه که رئیس جمهور شما به درستی اشاره کرد، ایران دارای یک فرهنگ و تمدن پنچ هزار ساله است. بولینگر، که قبلاً استاد حقوق بود، هیچ فرهنگ و تمدنی پشت سر او نیست.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( شنبه 86/7/7 :: ساعت 2:3 عصر )
    »» نقد شیطان پرستی (3)
    نقد شیطان پرستی

    گرچه بیشتر نقدها از ناحیه ادیان بزرگ صورت میپذیرد، ولی بیشترین انتقادات به شیطان پرستی از طرف مسحیان شکل می‌گیرد. در این راستا مباحث سودمندی مطرح هستند.

    این ادعا که شیطان پرستی به طور صرف یک دین و فلسفه است در کنار معنای ضد آن تعریف می‌شود که چه چیزی به عنوان ریاکاری، حماقت و خطاهای مسیر اصلی فلسفه‌ها و ادیان ضعیف عمل می‌کند. همچنین این مباحث ادراک معنی و طبیعت شیطان یا عبادت او را از ادبیاتی که معمولاً ضد شیطان است شکل گرفته است.

      • بسیاری از شیطان پرستان، شیطان را به عنوان یک نیروی سرکش معرفی می‌کنند. به هرحال آنها ادعا می‌کنند چنین هویتی بر مبنای قبول کردن اینکه شیطان موجودی یا قدرتی افضل است شکل می‌گیرد.حال گفته می‌شود با توجه به اینکه شیطان به عنوان موجودی شناخته می‌شود که با خداوند مخالفت می‌کند، در صورت قبول کردن او به عنوان راهنما، باید با خودش نیز مخالفت کرد. (تناقض)
      • عالمان مسیحی بر این باورند که نمی‌توان هرگز از شیطان طبعیت نکرد (هیچ کس معصوم نیست) چرا که آنها باور دارند شر انسانی یک تلاش بیفایده برای انجام دادن کارهای خوب است (به طور مثال، برای رستگاری یا کسب امنیت برای خود، حتی با این شرط که به دیگیران ضرر رساند). حتی کسانی که از فلسفه خوش پرستی طبعیت می‌کنند، تلاش می‌کنند چیزهایی که به عنوان خوبی فقط برای خودشان شناخته شده‌اند را بدست آورند. این فلسفه دانان ادعا می‌کنند نتیجه این فلسفه اگر با قوانین خداوندگار تطابق نداشته باشند، تنها رنج، سردرگمی، انزوا و نا امیدی به همراه خواهد داشت.
      • شیطان پرستی یک "سراب فلسفی" و "علم بیان سنگین" است. چرا که گفته می‌شود لاوی در استفاده از لغاط تبحر خواستی داشته است. شیطان پرستی یک طلسم کم ژرفای عقلانی از خدای ساخته شده توسط بشر است.
      • "انسان موجودی اجتماعی است و به انسان‌های دیگر احتیاج دارد". بعضی‌ها عقیده دارند شیطان پرستان درک اشتباهی از استقلال داشته‌اند و آن را به تنهایی تعبیر کرده اند. استقلال می‌تواند شما را قوی تر کند ولی این غیر ممکن است شما به تنهایی خدا باشید. آنها بر این باورند که اگر کسی خود را خدا معرفی کند و ضمن استفاده از لایق دانستن خود، می‌توان به عدم پذیرش حقیقت منجر شود.
      • یکی از نقدهای کاربردی تر شیطان پرستی اینست که ضمن این که شیطان پرستی معمولاً خود را به عنوان راه نجاتی برای توده‌های تسلیم شده مردم در مقابل دین‌های اصلی معرفی می‌کند، بر شایستگی‌های آنها در بی نیازی از دیگران و انزوا گرایی تاکید می‌کنند و انزوا گرایی می‌تواند به سوء استفاده‌های مختلفی ناشی شود – که معمولاً نیز چنین است. چرا که طبیعت انزواگرایانه شیطان معمولاً در بازخورد جوامع ناکارمد است. و برای جبران این خلا از قوانین ادیان سنتی استفاده کرده است.

    فرقه‌های غیر شیطان پرستانه بسیاری از گروه‌ها به اشتباه به عنوان گروه‌های شیطان پرستی در نظر گرفته می‌شود.به طور کلی دو تعریف برای گروه‌های شیطان پرستی در نظر افراد وجود دارد:

      • هر گروهی که شیطان را (مشابه شیطان تعریف شده در دین مسیحیت که عاری از مفاهیم غیر طبیعی مربوط به پلیدی و زشتی است یا یک شیطان انتزاعی) به عنوان خدا قبول داشته باشد و آن را عبادت کند، که معمولاً از آن به عنوان الهه سیاه نیز یاد می‌کنند. و آن را منتسب به طبیعت "حقیقی" انسان مینامند.
      • گروه‌هایی که از دین مسحیت تبعیت نکرده و یا عیسی را با خصوصیاتی که در دین مسیح تعریف شده است قبول ندارند.

    تعریف دوم، معمولاً توسط بنیادگرایان مسیحی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر مبنای این تعریف بسیاری از گروه‌ها را شیطان پرست مینامنند. این بنیاد گرایان بیشتر دین‌های کافر جدید (مثلاً ویکا یا استرو) را با استفاده از این تعریف شیطان پرست مینامند.

    طبق این تعریف به ندرت از دین‌هایی مانند اسلام و یهود و فرقه‌های مسیحیت به عنوان شیطان پرست تعبیر می‌شود. چنین گروه‌هایی که دین‌های گذشته را شیطان پرست بنامند بسیار کم است، مانند فرقه مورمون‌ها یا چند فرقه کوچک دیگر. البته شنیده شده است که بعضا کاتولیک ها، پروستان‌ها را نیز شیطان پرست نامیده‌اند و یا بالعکس ولی چنین خطابی خیلی به ندرت اتفاق می‌‌افتد.

    حرکت دیگری که به اشتباه به عنوان شیطان پرست شناخته شده است، گروه‌های هوی متال موسیقی است. گرچه گروه‌هایی وجود دارند که به دلایلی چند از شبیه سازی‌های شیطانی استفاده می‌کنند ولی عمده گروه‌های متال/راک ارتباطی با یکی از انواع شیطان پرستی ندارند.

     



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 7:25 عصر )
    »» وجود لابی یهود
    آیا وجود لابی صهیونیستی تکذیب می‌شود؟

    دو مدرس و محقق ‌بزرگ‌ترین دانشگاه‌های آمریکا، کتابی تحت عنوان "لابی اسراییل و سیاست خارجی امریکا" نوشته‌اند که به طور حتم به مذاق سیاست‌مداران امریکایی و حامیان یهودی آنها خوش نخواهد آمد.
    تا چند روز دیگر کتابی منتشر خواهد شد با این ادعا که امریکا تحت نفوذ عوامل اسرائیل قرار گرفته است. نویسندگان کتاب یادشده "استفان والت" (
    Stephen Walt) و "جان مارس هایمر" (John Mearsheimer) معتقدند که قدرت نفوذ لابی اسرائیلی در دوران سیاست‌مدارانی نظیر "پل ولفویتس" به حد بی‌سابقه‌ای رسیده است. این دو مدرس و محقق ‌بزرگ‌ترین دانشگاه‌های آمریکا، کتابی تحت عنوان "لابی اسراییل و سیاست خارجی امریکا" نوشته‌اند که به طور حتم به مذاق سیاست‌مداران امریکایی و حامیان یهودی آنها خوش نخواهد آمد.
    "جان مارس هایمر"، متخصص علوم سیاسی در دانشگاه شیکاگو و "استفان والت"، پروفسور دانشگاه هاروارد؛ سال گذشته نیز در مقاله‌هایی با محوریت لابی اسرائیلی، دقیقا همین ادعا را طرح کرده بودند: یک شبکه غیر رسمی از فعالین هوادار اسرائیل با اشغال پست‌های مهم در واشنگتن، اهرم‌های سیاست خارجی را به دست گرفته و می‌کوشند در عرصه بحث‌های عمومی، صداهایی را که از اسرائیل انتقاد می‌کنند، تحت فشار قرار دهند و به نوعی خاموش سازند.
    به گزارش کتاب‌نیوز به نقل از نیویورک‌تایمز، این مقاله آن زمان موجب واکنش‌های شدیدی شد به طوری که این دو نفر، در معرض اتهاماتی مثل حمایت و تبلیغ و حتی هواداری از اعراب و ضد سامی‌گری قرار گرفتند و دست‌کم احمق نامیده شدند. با این حساب قابل پیش‌بینی است که با انتشار کتاب جدید آنها با عنوان "لابی اسرائیل و سیاست خارجی ایالات متحده" در 4 دسامبر، طوفان شدیدتری به راه خواهد افتاد و از همین حالا که کمتر از دو هفته به انتشار کتاب مانده است، شاهد حرکت‌هایی از سوی جمعیت‌های نفوذی یهودی هستیم.
    والت و مارس‌هایمر بر حسب معمول قصد داشتند با سفر به شهرهای مختلف به معرفی کتاب خود بپردازند. اما از همین حالا دانشگاه‌ها، کتابفروشی‌ها و مراکز فرهنگی، همگی دعوت خود را پس گرفته و همان بهانه‌های همیشگی از جمله تحریک‌آمیز و مشکل‌ساز بودن موضوع را مطرح می‌کنند. به عنوان نمونه می‌توان به دانشگاه "نیویورک سیتی" و شورای امور خارجی دانشگاه شیکاگو اشاره کرد؛ که از همین حالا برنامه کنفرانس‌های خود را با حضور این دو تن لغو کرده‌اند.

    ادامه متن را در ادامه مطلب بخوانید.

    ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید.

    ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( جمعه 86/6/16 :: ساعت 8:52 صبح )
       1   2      >


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اشک سه کودک!!!
    آرمان های عدالت خواهانه
    دلم از دست همه گرفته...
    یک آزمون اساسی با سه پرسش!!!
    یه خاطره!!!
    [عناوین آرشیوشده]