سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دستاورد دانش، بی رغبتی به دنیاست . [امام علی علیه السلام]
دانش آموز مسلمان
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 12
  • مجموع بازدیدها: 216103

    » درباره من
    اگر خواستید اسم وبلاگ و آدرس رو حفظ کنید یادتون باشه که against on zion به معنای مبارزه با صهیون می باشد
    جلسات هفتگی هیئت مکتب الشهدا سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا مسجد ابوالفضل (ع) واقع در شیراز - بلوار نصر

    اگر مایل به دریافت اس ام اس مربوط به هیئت هستید شماره موبایل خود را در قسمت خصوصی نظرات قرار دهید


    دانش آموز مسلمان
    کمیل
    اگر روزی تو را می‌یافتم در ناکجاهایت سرم را با دو دستم می‌نهادم پیش پاهایت پر از تقویم‌های کهنه کردم خانة خود را به امیدی که اینک ناامیدم از تماشایت تو با من بودی از آغاز، یعنی خواب می‌رفتم تکان می‌داد اگر گهواره‌ام را موج رؤیایت اگرچه عاشقم اما تو ای آیینه باور کن نمی‌فهمم دلیل وعدة امروز و فردایت تو اصلاً جای من؛ حالا بگو با من چه می‌کردی اگر چون برگ می‌پوسید روزی آرزوهایت

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    در انتظار خورشید
    گل نرگس
    موعود
    قدس
    قدوم صاحب الزمان
    مهدی فاطمه

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    چفیه
    سایت حوزه علمیه قم
    خبرگزاری شیعه
    انصار حزب الله
    یهود شناسی
    سایت ظهور
    یک وبلاگ مذهبی نظامی
    یهود شناخت
    پایگاه حوزه
    پایگاه حدیث
    پایگاه اهل بیت
    پایگاه آْل البیت
    پایگاه الاسلام
    پایگاه غدیر
    سایت ذکر
    پایگاه اباصالح
    پایگاه تربیت
    سایت صلاه
    سایت صالحین
    سایت پرس و جو
    خبرگزاری سادات
    مطالعات شیعی
    آیت الله العظمی خمینی
    آیت الله العظمی خامنه ای
    آیت الله العظمی فاضل لنکرانی
    آیت الله العظمی بهجت
    آیت الله العظمی تبریزی
    آیت الله العظمی سیستانی
    آیت الله العظمی نوری همدانی
    آیت الله العظمی صافی
    حضرت آیت الله العظمی حکیم
    مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
    باشگاه صهیون پژوهی
    سایت حزب الله
    ضد جنگ
    سایت تبیان

    » لوگوی لینک دوستان

















    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » موسیقی وبلاگ

    » طراح قالب






    Powered by WebGozar


    شماره این هفته یالثارات
    الا فان‌ حزب‌الله‌ هم‌الغالبون‌
    »» مهدویت و رویکرد های آن (1)
    گاف جدید بی‌بی‌سی!!!

     

    بخش فارسی رادیو بی‌بی‌سی در یک اشتباه خبری جالب توجه سردار محمدعلی جعفری رئیس پیشین مرکز امور راهبردی سپاه را که شنبه شب طی حکمی از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران منصوب شد با محمد جعفری معاون امنیت داخلی دبیر شورای عالی امنیت ملی اشتباه گرفت.

    این اشتباه در جریان برنامه‌ای صورت گرفت که طی آن یک خانم خبرنگار از جانب بی‌بی‌سی قصد داشت طی مصاحبه‌ای با «هوشنگ حسن یاری»- که در گزارش بی‌بی‌سی کارشناس مسائل نظامی و استاد دانشگاه سلطنتی کانادا معرفی شده - به تحلیل علل این تغییر بپردازد. مصاحبه شونده در سخنان خود فصل مشبعی در این باره سخن گفته در حالی که اساسا متوجه نبوده دو شخص کاملا مختلف با اسامی یکسان را اشتباه گرفته است. این اشتباه فاحش از جانب بی‌بی‌سی امروز بازتاب فراوانی در محافل خبری و رسانه‌ای داشت.

    نکته جالب توجه این است که پایگاه اینترنتی ضدانقلابی «پیک نت» هم که معمولا اخبار رسانه ای آمریکایی و اسرائیلی را به نام خود جا می‌زند در تحلیلی عینا همین خبر اشتباه را تکرار کرده است.

     

     

    فرقه جدید؛ پیامبر آخرالزمان جدید

     

     به گزارش «جهان»، اخیرا فرقه‌ای خاص آغاز به فعالیت‌ و تشکیل محافل برپایی مراسم‌های عجیب در قالب ادعیه کرده است و با طرح ادعاهایی عجیب، از میان خود فردی را به عنوان پیامبر آخرالزمان برگزیده و پیرو ادعاهای او شده‌اند.
    آموزه‌های این فرقه خود ساخته ، شهادتین اسلام و همچنین شیوه اقامه نماز را تغییر داده و به شیوه خاص خود نماز را اقامه می‌کنند.
    این گزارش حاکیست، این افراد عموما از سطح پایین تحصیلات برخوردارند و مهم‌ترین عناصر آنان «ک.م» ، «ن.ح» ، «س.ب» با طرح ادعای ارائه دین بدون مذهب، به تبلیغ اندیشه‌های خود در منطقه محل سکونت می‌پردازند.
    در احکام این فرقه به تورات و انجیل نیز متمسک شده‌اند و در حال ساخت آن چه «اورشلیم» می‌خوانند، برآمده و تحرکاتی را در یکی از مناطق کشور آغاز کرده‌اند.
    افراد مذکور در تبلیغ و ترویج اندیشه‌های ضد اسلامی خود مدعی‌اند که بنی‌اسرائیل ریشه‌ای ایرانی دارند. این فرقه مدعی است که با یهود هیچ گونه اختلاف نظری نداشته و فقط با صهیونیسم مخالفت دارند.
    گزارش «جهان» حاکی است، برخی از افراد این فرقه، ایرانی الاصل نیستند. این افراد اگر چه از تحصیلات بسیار اندکی برخورداند، اما به دلیل آشنایی با زبان عربی و حروف ابجد، نسبت به آیات قرآن شناخت نسبی دارند.
    افراد این فرقه موظفند تا برای انجام عبادات خاص خود به کوه‌ها بروند که بر همین اساس، فضایی را در کوه‌ها ایجاد کرده‌اند و به ریاضت می‌پردازند.
    اعضای این فرقه در عبادات خود از اذکار و ادعیه‌ای که بعضا مبنای صحیحی هم ندارد، استفاده می‌کنند.
    این گزارش می‌افزاید، گروه مذکور برای جذب بیشتر جوانان مدعی است که هر زنی به دین آنان وارد شود با سایر اعضای فرقه محرم شده و می‌تواند بدون حجاب باشد. از شروط ورود به فرقه مذکور، ادای شهادتین و اقامه نماز به شیوه و روش خاص آنها است.
    همچنین افراد این فرقه مدعی‌اند که رهبر آنان آخرین پیامبر بوده و در دین آنها ائمه معصومین(ع) جایگاهی ندارند.

    Mouood.org

     

    ادامه متن را در ادامه مطلب مشاهده فرمائید.

    از این پس شاهد اخبار مهدویت به صورت یک روز در میان خواهید بود.

    ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید.

     

    ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( سه شنبه 86/6/13 :: ساعت 11:9 صبح )
    »» سرباز امام زمان
    سرباز امام زمان(ع)

     

    در یکی از روزهای گرم تابستان سال 66 که یگان ما در غرب سرپل ذهاب مستقر بود، همراه تعدادی از بچه‌ها، برای انجام عملیات شناسایی به اطراف رودخانة اروند رفتیم. پس از انجام مأموریت، به سمت بنة یگان حرکت کردیم. وقتی به تپة مشرف به یگان رسیدیم، ستونی از خودروهای تانک‌بر را که در جادة خاکی مجاور یگان در حرکت بودند، مشاهده کردیم. این امر تعجب ما را برانگیخت. هیچ کس حرفی نمی‌زد. شور و حال بچه‌های یگان و بعضی شواهد، نوید عملیات جدیدی را می‌داد طولی نکشید که فرمان حرکت صادر شد. به سرعت مقصدی که هنوز برایمان نامعلوم بود به راه افتادیم. در میان راه اطلاع یافتیم که دشمن بعثی از محور میمک اقدام به تک کرده است. ساعتی بعد به منطقة عملیاتی رسیدیم اما به خاطر آتش پر حجم مزدوران بعثی نتوانستیم تانک‌ها را به منطقة درگیری برسانیم لذا تانک‌ها را در منطقه‌ای پیاده کردیم و منتظر رسیدن بقیة بچه‌ها شدیم. وقتی بقیة بچه‌ها به ما ملحق شدند با اولین تانک به سوی منطقة درگیری حرکت کردیم و پس از بالا رفتن از یال میمک به نیروهای خودی پیوستیم. گرمای سوزان منطقه و ساعت‌های درگیری، بچه‌ها را کاملاً خسته کرده بود. با این حال به محض مشاهدة اولین تانک، بچه‌ها نیرو و توان مضاعف یافتند و فریاد شادی سردادند. دیگر درنگ جایز نبود لذا به سرعت به سکوی تیراندازی حرکت کردم و پس از شناسایی هدف‌ها شروع به تیراندازی نمودم.
    طولی نکشید که تانک‌های دیگر نیز وارد معرکة کارزار شدند. بچه‌ها بی‌وقفه تلاش می‌کردند و عزمشان را جزم نموده بودند تا به هر نحو، مناطق اشغال شده، خصوصاً تپة شهدا را از مزدوران بعثی بازپس گیرند. آتش دشمن بعثی نیز هر لحظه شدت بیشتری می‌یافت. با وجود آن که نیروهای تازه نفس زیادی به یاری ما شتافته بودند، اما هنوز تصرف هدف‌ها میسر نشده بود و درگیری سختی در این چند روز داشتیم.
    یک روز بعد ازظهر، همراه تعدادی از دوستان کنار تانک ایستاده بودیم و به سخنان فرمانده عملیاتی که برای بالا بردن روحیة پرسنل سخن می‌گفت، گوش می‌دادیم. در همین بین جوانی خوش‌سیما با لباسی که مشخص نبود ارتشی است یا بسیجی، از جادة خاکی کنار یگان بالا آمد و به جمع بچه‌ها پیوست. او پارچة سبز رنگی بر پیشانی خود بسته بود و با سن‌ّ کمی که داشت در میان سایرین جلب توجه می‌نمود. به محض این که چشم فرمانده عملیات به وی افتاد، او را صدا زد و پرسید: « از کدام واحد هستی و این جا چه کار می‌کنی؟» نوجوان خوش سیما نیز با ادب و در کمال متانت و خون‌سردی پاسخ داد: «من سرباز امام زمانم و آمده‌ام تا تپة شهدا را آزاد کنم». بعد هم به سوی خط مقد‌ّم به راه افتاد. فرماندة عملیات نیز هر چه کرد نتوانست مانع رفتن او بشود. نوجوان هم چنان رفت تا از نظر ما ناپدید شد. حدود 2 ساعت از ماجرا گذشته بود که ناگهان از طریق بی‌سیم به فرماندهی اعلام شد که دشمن سرکوب شده و اقدام به عقب‌نشینی نموده و تپة شهدا نیز به تصرف نیروهای اسلام درآمده است. بچه‌ها از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند و یکدیگر را در آغوش می‌گرفتند. نیم ساعت پس از کسب این پیروزی با حیرت مشاهده کردیم که همان جوان خوش‌سیما از سوی خط مقدم به طرف ما می‌آید. هیچ کس باور نمی‌کرد که از میان آتش پر حجم و سنگین دشمن بعثی، جان سالم به در برده باشد.
    همة بچه‌ها ساکت و خاموش به او چشم دوخته بودند و او بی‌توجه به اطرافش به سمت نفربر فرماندهی می‌رفت و خطاب به فرمانده علمیات گفت: «تپة شهدا را آزاد کردم» و بدون معطّلی از آن جا دور شد و از آن پس دیگر کسی او را ندید.

    پی‌نوشت‌ها:

    ٭ برگرفته از: دلاوران حاج عمران، به نقل از استوار زرهی علی‌اکبر علی‌احمدی

     



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( یکشنبه 86/6/11 :: ساعت 11:5 عصر )
    »» تشرف جناب سید بن طاووس
    سیدبن طاووس‏رحمه الله

     

    عنایات امام عصر ارواحنافداه‏به سیدبن طاووس‏رحمه الله‏[589-664ه. ق‏]

           از میان علماى عصر غیبت کبرى، کمتر عالمى از لحاظ جلالت قدر و عظمت مقامات معنوى به پایه سیدبن طاووس قدس سره مى‏رسد که واسطه او با امام عصر خویش بسیار خصوصى و داراى اسرار بسیارى بوده است(1) ؛ شخصیتى که آنقدر به امام عصرعلیه السلام خویش قرب روحى و معنوى پیدا کرد که امام زمان‏علیه السلام او را فرزند خویش نامید.(2) وى داراى مکاشفات، مشاهدات و رؤیاهاى صادقه و تشرفات بسیارى بوده که هر یک از آنها بازگو کننده مقام معنوى آن عالم بزرگوار است که به وضوح مى‏توان عنایات امام عصر ارواحنافداه را به این شخصیت معنوى مشاهده نمود؛ از آن جمله قضیه زیر است که خود صداى دلرباى امام عصر خویش را شنیده است که آن عزیز دست به دعا بلند کرده و براى شیعیان به درگاه خداى تعالى دعا نموده است ؛ خود در این باره مى‏گوید:

     در یک سحرگاه در سرداب مطهر از حضرت صاحب الامرارواحنافداه این مناجات را شنیدم که مى‏فرمود: خدایا شیعیان ما را از شعاع نور ما و بقیه طینت ما خلق کرده‏اى ؛ آنها گناهان بسیارى با اتکا بر محبت ما و ولایت ما کرده‏اند ؛ اگر گناهان آنها گناهانى است که در ارتباط با تو است، از آنها درگذر که ما را راضى کرده‏اى و آنچه از گناهان آنها، در ارتباط با خودشان و مردم است، خودت بین آنها را اصلاح کن و از خمسى که حق ما است به آنها بده تا راضى شوند و آنها را از آتش جهنم نجات بده و آنها را با دشمنان ما در سخط خود جمع نفرما.(3)

     آن عارف کامل در فرازى از کتاب ارجمند مهج الدعوات، پیرامون لطفى دیگر از امام عصر خویش مى‏فرماید:

     در شب چهارشنبه، سیزدهم ذى قعده، سال 638 در سامرا بودم. سحرگاهان صداى آخرین امام معصوم، حضرت قائم‏علیه السلام را شنیدم که براى دوستانش دعا مى‏کرد و عرضه مى‏داشت:... خداوندا، آنها را در روزگار سرافرازى، سلطنت و چیرگى دولت ما، به زندگى بازگردان .(4)

    ...................................................

    پی نوشتها :

     

    1) محدث نورى در مستدرک الوسائل در این باره یم گوید:«از برخى فرازهاى کتاب ابن طاووس خصوصاً کشف المحجه ایشان ظاهر مى‏شود که باب ملاقات وى با حضرت ولى عصرصلوات الله علیه باز بوده»؛ مستدرک، ج 3، ص 499.

    2) تشرف «اسماعیل هرقلى»؛ بحارالانوار، ج 52، صص 61-64.

    3) نجم الثاقب، ص 296.

    4) مهج الدعوات، ص 368.

     

     

     

     

     

     



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( شنبه 86/6/10 :: ساعت 5:12 عصر )
    »» زنده به گور کردن و اخبار مهدوی
    زنده به گور کردن در قرن بیست‌ویکم!

     

    بعضی قربانیان ایدز در گینه نو در آفربقا توسط خانواده و اقوامشان که توانایی نگهداری از آنها را ندارند، زنده به گور می‌شوند.
    به گزارش بازتاب به نقل از خبرگزاری فرانسه، مارگارت مارابه، یک مددکار بهداشتی حاضر در این کشور که 5 ماه است در منطقه‌ای دور افتاده در این کشور مشغول نگهداری از بیماران ایدزی است، گفت که او خود شاهد دفن زنده 5 بیماری بوده که در حال دفن شدن هنوز نفس می‌کشیده‌اند.
    وی که داوطلبانه برای یک سازمان بهداشتی کار می‌کند، گفت: یکی از آنها در حال دفن مادرش را صدا می‌زد.
    وی ادامه داد: من از آنها پرسیدم چرا این کار را انجام می‌دهید و آنها جواب دادند، اگر این بیماران را زنده بگذاریم ممکن است در اثر غذا خوردن و زندگی مشترک با آنها، ما هم دچار شده و جان خود را از دست بدهیم.
    روستاییان به او گفته بودند که زنده به گور کردن این بیماران، امری رایج و معمولی است.
    مارابه از دولت گینه و سازمان‌های بین‌المللی خواسته تا برای ترویج برنامه‌های مبارزه با ایدز در این گونه مناطق دور افتاده، به سرعت وارد عمل شوند.
    مقامات و محققان گفته اند که مردم بعد از مرگ ناگهانی جوانان که آلوده به این بیماری واگیر شده‌اند، همسرانشان را متهم به جادوگری کرده و آنها را شکنجه کرده و در مواردی می‌کشند.
    گرزارش اخیر سازمان ملل نشان داد، گینه نو در حال روبه‌رو‌ شدن با یک فاجعه در مورد این بیماری است که بر اساس‌ آن، 90 درصد آلودگی منطقه اقیانوسیه، مربوط به این کشور است.
    آلودگی به
    HIV در این کشور از سال 1997 تا کنون سالانه رشدی 30 درصدی داشته است و به طور تخمینی حدود 60 هزار نفر در سال 2005 به این بیماری آلوده بوده‌اند

     

     

    ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( شنبه 86/6/10 :: ساعت 5:4 عصر )
    »» ولادت
     

    ولادت امام عصر (عج) بر تمام مردم ایران اسلامی و تمام شیعیان دنیا مبارک باد.

     

     



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( سه شنبه 86/6/6 :: ساعت 12:46 عصر )
    »» اخبار مهدوی (2)
     

    عملیات آدم ربایی؛ بانک تامین هزینه های عملیات تروریستی

     

    در برخی از مناطق عراق، گروه القاعده خود دست به آدم ربایی نمی زند، بلکه گروه های زیر زمینی که اکثرا از مجرمان سابقه دار عراقی هستند، کار شناسایی و ربودن افراد و شخصیت های مختلف عراقی و خارجی را انجام داده و سپس آنها را به بالاترین قیمت به گروه های سلفی می فروشند.
    به گزارش خبرگزاری مهر "حسین کمال" مسئول امور ارتباطات وزارت کشورعراق دراظهار نظری تصریح نمود که داد وستد بین مجرمین عراقی و گروه های تروریستی به یک رابطه سازماندهی شده تبدیل گشته است واین مجرمین بر اساس درخواست رسیده اقدام به ربودن فرد مورد نظر کرده و یا خود با شناسایی فردی خاص وی را ربوده وبر اساس وزن سیاسی اش، وی را به گروه های تروریستی می فروشند.
    امروز آدم ربایی در عراق به صنعتی بسیار پردرآمد حتی بیش از آنکه درکلمبیا وکشورهای آمریکای لاتین شاهد آن بودیم ، مبدل شده است و در ساختار آن سلسله واژه هایی خاص و زنجیره ای از افراد قرار دارند که هر یک وظیفه خاص به خود را انجام می دهند.
    یک از نجات یافتگان از چنگال القاعده می گوید : امروزه گروهی به نام (علاس) مسئول شناسایی وجمع آوری اطلاعات هستند که اطلاعات خود را در مقابل مبالغی مشخص به آدم  ربایانی می فروشند که در ربودن افراد تخصص وتبحر خاصی پیدا کرده اند واین گروه ها، هم گروگان های خود را به طرف های مختلف از جمله القاعده و چند گروه سلفی دیگر برای کشتن در سایه جنگ طایفه ای ـ مذهبی یا معامله و باج گیری می فروشند.
    وی افزود: " آنها مرا با قیمت 3 هزار دلار از(علاس) یا همان خبرچین خریده وبه قیمت 10 هزار دلار به یک آدم کش فروخته اند و زمانی که من به وی پیشنهاد کردم که دو برابر این رقم را برای آزادی خود می پردازم ، گفت که تو تنها فرد نیستی ما معاملات چند میلیون انجام می دهیم وبه آن پایبند هستیم." 

    تقدیس آدم ربایی

    تمام گروه های سلفی جهادی آدم ربایی را انکار یا تقبیح نمی کنند، بلکه بر اساس تفسیرها و فتواهای خاص خود، به خود اجازه انجام چنین کاری را می دهند و برای آنها تفاوتی نمی کند که این گروگان مسلمان یا غیر مسلمان بوده وکشورش موافق یا مخالف جنگ علیه عراق باشد.
    گروه های سلفی در این چارچوب حلقه های سه گانه شناسایی ، آدم ربایی وقتل را به شکل داخلی واختصاصی برای خود تشکیل داده اند ، به ویژه که مشاهده کردند برخی از گروه های جنایتکار عراقی اقدام به فروش گروگان خود به چند گروه کرده یا آنکه با خانواده قربانی خود وارد معامله شدند.
    همچنین گروه های جنایتکاراقدام به ربودن برخی ازشخصیت های اهل تسنن وسلفی و فروش آنها به طرف های رقیب می کنند که این مسئله به خودی خود سبب بروزجنگ و تصفیه حساب هایی بین سلفی ها وجنایتکاران شده وسبب می گردد تا گروهی همچون القاعده در بسیاری از موارد از عوامل خود برای انجام این مهم سود برد.
    جک استراو وزیر امور خارجه وقت انگلیس در سال 2005 در مقاله ای در مجله آبزرور، آدم ربایی را به بانکی برای تامین هزینه های عملیات تروریستی در عراق توصیف و در توضیح آن تاکید کرد که خانواده هر عراقی ربوده شده مجبور به پرداخت حداقل 30 هزاردلار برای آزادی عضو ربوده شده خود است که این رقم به طورحتم برای گروگان های خارجی به شدت مضاعف تر می شود.

     

     

    اعتراض‌به جشنواره‌فیلم‌همجنس‌بازی‌در اندونزی

     

     مسلمانان اندونزی همزمان با برگزاری ششمین دوره از جشنواره فیلم‌هایی با موضوع همجنس‌بازان در این کشور دست به تظاهرات زدند.
    برخی از گروه‌های اسلامی اندونزی نسبت به برگزاری این جشنواره، در کشوری که 85 درصد از جمعیت آنرا مسلمانان تشکیل می‌دهند به شدت اعتراض کردند.
    «جان بادالو»، یکی از برگزارکنندگان این جشنواره در واکنش به این اعتراض‌ها گفت: از این اعتراض‌ها ترسی نداریم و همچنان به کار خود ادامه می‌دهیم.
    جشنواره همجنس‌بازان با نام (
    Q!)، از جمعه گذشته افتتاح شده تا یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت.
    به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، اگرچه 85 درصد از جمعییت 220 میلیون نفری اندونزی را مسلمانان تشکیل می‌دهند، ولی همجنس بازی در این کشور ممنوعیت قانونی ندارد.

     

     

    طرح اسراییل و عربستان برای ترور نصرالله

     

    منابع فرانسوی از طرح مشترک رژیم‌صهیونیستی، عربستان سعودی، اردن و ائتلاف حاکم 14مارس لبنان، برای ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پرده برداشتند.
    منابع ویژه فرانسوی فاش کردند چهارم آگوست جاری (13 مردادماه سال جاری) جلسه‌ای با حضور معاون مدیر سازمان اطلاعاتی صهیونیستی "آمان"، "شائول تورجمان" مشاور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، "عبدالعزیز خوجه" سفیر عربستان سعودی در بیروت، "عبدالعزیز الدریعان" معاون "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" دبیر شورای عالی امنیت ملی عربستان سعودی، "محمد الذهبی" رئیس سازمان اطلاعات اردن و مسؤول پرونده لبنان در این کشور در ویلای شخصی "سعد الحریری" رئیس ائتلاف 14 مارس با حضور خود وی و "وسام الحسن" مشاورش در شهر نیس فرانسه برگزار شد که در این جلسه،‌ موضوع ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
    این منابع با توجه به دستاوردهای مذاکرات پیشین "ایهود اولمرت" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با "ملک عبدالله" پادشاه اردن، مقامات سعودی، آمریکایی‌ها و سعد الحریری، تصریح کردند: ترور نصرالله، می‌تواند با تضعیف روحیه شیعیان لبنان، راه را برای درگیری بر سر رهبری جریان شیعی در این کشور هموار کند.
    بنا بر گزارش فارس، حاضران در این جلسه همچنین بر ضرورت جنگ جدیدی از سوی اسرائیل به لبنان برای تسلیم حزب‌الله تأکید کردند.
    این گزارش می‌افزاید: اولمرت در نشست سری ماه گذشته خود با "ملک عبدالله" پادشاه اردن، هر گونه جنگی را که شامل کشته‌شدن نصرالله شود رد کرده و تأکید کرده بود که ارتش اسرائیل آماده جنگ نیست اما مانع ترور نصرالله نمی‌شود ولی معتقد است که اگر نصرالله ترور شود شخص دومی جایگزین وی خواهد شد که این حادثه نیز به نوبه خود به وقوع جنگ ویرانگر بزرگی می‌انجامد.
    این منابع در ادامه تأکید کردند این اطلاعات از یک طرف بین‌المللی مخالف آمریکا به دست حزب‌الله نیز رسیده و لذا تدابیر امنیتی ویژه برای نصرالله و خانواده وی تشدید شده و از حضور علنی وی نیز جلوگیری می‌شود.
    حزب‌الله همچنین با درخواست خوجه، سفیر سعودی در لبنان مخالفت کرد زیرا به این نتیجه رسیده بودند که ممکن است دستگاه مکان‌یاب در بدن وی کار گذاشته شده باشد یا بخواهد بوسیله مصافحه با دست سمی خود، نصرالله را مسموم کند.
    این در حالی است که یک مقام ارشد لبنانی دیروز (شنبه) گفت "عبدالعزیز خوجه" 17 آگوست پس از آنکه درباره «تهدید به حمله علیه مکان زندگی سفیر، سفارتخانه یا دیگر منافع عربستان سعودی در لبنان» به وزارت امور خارجه لبنان اطلاع داد، این کشور را ترک کرد.
    ریاض یکی از منابع کمک‌کننده مالی به لبنان و یکی از حامیان دولت "فؤاد سنیوره" نخست‌وزیر این کشور و جریان 14 مارس به رهبری سعد الحریری است.

     

     

     

    آمادگی القاعده برای کشتار در نیمه شعبان

     

    به گزارش خبرنگار «جهان» ، یک مقام امنیتی عراق در جنوب این کشور، گفت: اخبار موثقی در دست داریم که نشان می‌دهد، القاعده و بازمانده‌های حزب بعث خود را برای حملات پردامنه به تجمع‌های مردم عراق به مناسبت نیمه شعبان آماده می‌کنند.

    وی افزود: به همین دلیل سطح آماده باش در عراق به بالاترین سطح خود رسیده است و در این راستا با استفاده از نیروهای مردمی به شدت اوضاع را تحت نظر داریم.
    وی یادآور شد: ظرف 10 روز گذشته یازده نفر از اعضای القاعده و حزب بعث که شش نفر آنان تبعه عراق نیستند در جنوب و مرکز عراق همراه با مواد منفجره دستگیر شده اند. این عده اعتراف کرده اند که برابر طرح مشترک القاعده و بعث خود را آماده حملات پردامنه انتحاری به جشن‌های شعبانیه می‌کردند. از سوی دیگر یک مسئول امنیتی در استانداری بصره اعلام کرد: یک تبعه عربستان که قصد انفجار در عتبات مقدسه را داشته در جریان درگیری با ماموران عراقی کشته شده است.
    این عامل انتحاری با خود نقشه‌های اطراف حرمین ائمه اطهار را در عتبات داشته است.در همین راستا پرواز هلی‌کوپترها نیز بر فراز شهرهای مهم عراق افزایش یافته است.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( سه شنبه 86/6/6 :: ساعت 12:4 صبح )
    »» چیزی شبیه عشق !!!!
    چیزی شبیه عشق

     

    آنگاه تن آدم را از خاک ساخت و از روح بی‌پایان خود در او دمید و به فرشتگان امر کرد که بر او سجده برند. امتیاز آدم و همسرش حوّا بر دیگر آفریده‌های ربوبی آن بود که در دل هر دو چیزی شبیه عشق می‌تپید.
    هیچ کس فکر نمی‌کرد فرزند آنها رسم عاشقی را زیر پا بگذارد. بیچاره هابیل! چه زود رفت..

    سهیلا صلاحی اصفهانی

    چند روز قبل از شنبه:
    خدا همه چیز را آفریده بود. فقط جای آدم خالی بود. کسی که بتواند در چهرة او بنگرد و زیبایی خود را تماشا کند. پس فرشتگان را گرد آورد و آنها را از ارادة خود خبردار کرد. آنگاه تن آدم را از خاک ساخت و از روح بی‌پایان خود در او دمید و به فرشتگان امر کرد که بر او سجده برند.
    امتیاز آدم و همسرش حوّا بر دیگر آفریده‌های ربوبی آن بود که در دل هر دو چیزی شبیه عشق می‌تپید.
    هیچ کس فکر نمی‌کرد فرزند آنها رسم عاشقی را زیر پا بگذارد. بیچاره هابیل! چه زود رفت...

    شنبه:
    خدا می‌دانست که اگر یک مرد میان این قوم با این دل‌های تیره و فاسد پیدا شود، نوح است و بس. پس در گوش او چیزی زمزمه کرد، چیزی شبیه عشق. نوح برخاست و برای ابلاغ رسالتش بی‌آنکه مزدی طلبد، دست به کار شد. امّا کسی او را جدّی نگرفت. به امر خدا کشتی‌ای ساخت و عاشقان را زوج زوج در آن نشاند. کشتی که به راه افتاد، آنان که از قانون عاشقی سرپیچی کرده بودند به هلاکت رسیدند...

    یکشنبه:
    خدا رازی را که به نوح گفته بود برای ابراهیم بازگو کرد. چیزی شبیه عشق.
    ابراهیم که سر از پا نمی‌شناخت به میان آتش افکنده شد و در حالی که بوی یاس‌های سپید و شقایق‌های سرخ، زمین و آسمان را پر کرده بود، به سلامت به در آمد.
    بت‌ها خوار شده بودند و نمرود در مانده. امّا قصه به همین جا
    ختم نشد.
    اسماعیل از تشنگی به ستوه آمد و زمزم پاداش سعی هاجر گشت. پایه‌های کعبه بالا رفت و ابراهیم عرق‌ریزان آنچه را از خدا شنیده بود برای فرزندش تکرار می‌کرد...

    دوشنبه:
    فقط یک چیز می‌توانست بی‌تابی موسی را به آرامش و قرار بدل کند. از درخت صدایی شنید، تلاوتی آسمانی، آوایی ملکوتی، چیزی شبیه عشق.
    و موسی به راه افتاد. دیگر نه از فرعون واهمه داشت، نه دل نگران سرنوشت خود بود و نه حتی به شعیب می‌اندیشید. او با بردباری آزار فرعونیان و بهانه‌جویی اسرائیلیان را تحمل می‌کرد و آنگاه که از گوساله و سامری به خشم آمده بود و هارون را عتاب می‌کرد گویی کسی دوباره او را به رسم عاشقان نوید داد و موسی همة آنچه را در طور آموخته بود یک جا پیشکش هارون کرد...

    سه شنبه:
    زن یا مرد؟ برای خدا چه فرقی می‌کند. مهم گوشی است که می‌شنود، چشمی است که می‌بیند و دلی که همیشه زنده است حتی اگر حس‌هایش به هم آمیخته شوند.
    امروز خدا سر در گوش مریم گذاشت و چیزی شبیه عشق را با او نجوا کرد.
    مریم جرئت یافت. پسرکش را در آغوش گرفت و روانه شد به سوی همة عالم.
    مسیح گفت بندة خداست. خدا به او کتاب داده و او را پیامبر کرده. گفت که هر کجا باشد مبارک است. گفت که به نماز و زکات و نیکی به مادر سفارش شده است. گفت که ستیزه‌گر و شقی نیست. درود خدا بر او که عاشقی را خوب می‌دانست...

    چهارشنبه:
    امروز چهرة آسمانیان درخشان‌تر از همیشه است و قاصدک‌ها خوش‌خبرترین‌اند.
    امروز در و دیوار عالم از ته دل می‌خندند و خدا می‌داند که در حرا چه می‌گذرد.
    جبرئیل می‌گوید بخوان و محبوب خدا، عزیز دل خدا، محمد خدا، که خواندن نمی‌داند با اشاره و عنایت او اسم ربّش را که آفریننده است به زبان می‌آورد و بدین گونه عاشقانه‌ای دیگر آغاز می‌شود.
    خدا قصة چیزی را برای رسولش می‌گوید. چیزی شبیه عشق و نامش را به محمد می‌آموزد.
    بدن محمد به لرزه درمی‌آید. خدیجه، گلیمی برای او می‌آورد و او گلیم را بر خود می‌پیچد.
    ابوطالب پیغام مکّیان را برای محمد می‌آورد و پیامبر که سر مست نامی است که آموخته پاسخ می‌دهد که:
    اگر خورشید را در دست راستم و ماه را در دست چپم بگذارند از دعوت خویش دست نمی‌کشم.
    روز پر ماجرایی است امروز.
    هجرت از مکه، ورود به یثرب، بنای مسجد، غزوه‌ها و سریه‌ها، شهادت‌ها و مردانگی‌ها و سرانجام فتح مکه، هر دلی از بوی نشانه‌ها و عطر آیات، بی‌خود می‌شود. امّا کار محمد به پایان نرسیده. بخشی از رسالتش مانده که اگر انجام نشود گویی هیچ نکرده باید نام چیزی شبیه عشق را به کسی بیاموزد...

    پنج‌شنبه
    :
    پیش‌روندگان باز می‌گردند. عقب ماندگان می‌رسند. منبری مهیّا می‌شود و پس از اقامة نماز، محمد خطبه را آغاز می‌کند.
    غدیر شاهد بود که پیمان شکنان بد عهد، نخستین تبریک گویان به علی بودند.

    همه دیدند پیامبر دست او را بلند کرد. همه دیدند پیامبر برایش دعا کرد. همه دیدند پیامبر برای دوستانش دعا کرد. برخی حتّی نام چیزی شبیه عشق را هم از لابه لای حرف‌های پیامبر شنیدند و علی مأموریت یافت که پس از پیامبر نگهبان آن باشد نگهبان چیزی شبیه عشق.
    حجت بر همگان تمام شد...

    جمعه:

    خورشیدی پشت ابر پنهان است. همه می‌دانیم که هست. اگر نباشد خشت خشت عالم فرو می‌ریزد. اگر نباشد مردم نمی‌توانند چیزی شبیه عشق را بفهمند. اگر نباشد راز خدا در گوش آدم، زمزمة الهی بر جان نوح، معمای ابراهیم، خطاب موسی، رمز عیسی و نام محمد دانسته نمی‌شود.

    او جمعه‌ای مثل امروز می‌آید و نام چیزی شبیه عشق را بلند و رسا فریاد می‌کند. او می‌آید و مردم را به مهر می‌خواند. همچون آدم که فرزندانش را به مهر فرا خواند و همچون نوح و ابراهیم و موسی و عیسی که قومشان را و عصرشان را به مهر فرا خواندند و همچون محمد که مهربان بود و حرف و سخنش جز مهر نبود و همچون علی و فرزندان او که داعیان مهر بودند.

    او می‌آید و کلامش را با نام خداوند مهربانی و گذشت آغاز می‌کند...


    ماهنامه موعود شماره 79



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/6/5 :: ساعت 11:23 عصر )
    »» اخبار مهدوی (1)
    علت جالب جریمه یک کشیش

    کشیش هلندی که صدای زنگ کلیسایش صبح ها باعث آزار مردم می شد ، به پرداخت 5 هزار یورو (6800دلار) جریمه محکوم شد.
    به گزارش جام جم به نقل از رویترز ، سخنگوی شورای شهر تیلبورگ گفت: این کشیش کاتولیک از حدود 6 ماه پیش که به این شهر آمد هر روز پس از ساعت 7 صبح زنگ های بلند کلیسایش را به صدا درمی آورد.
    به طوری که بسیاری از همسایگان و مردم به شورا شکایت کردند و اعضای شورای این شهر جنوبی هلند به این نتیجه رسیدند که کشیش دارد مقرارات را زیر پا می گذارد.
    وی گفت: کشیش می تواند زنگ هایش را هر وقت که دوست دارد به صدا درآورد اما باید مقرارات مربوط به صدا را رعایت کند.
    سخنگوی شورا گفت: او در صورت ادامه این کار بیشتر جریمه خواهد شد. ما هنوز سعی می کنیم راه هایی برای جلوگیری از این مزاحمت پیدا کنیم.

     

     

    بستنی‌های مشکوک در مسجد جمکران

    در دو روز گذشته، توزیع بستنی‌های خاص توسط افراد مشکوک، مشکلات عجیبی برای برخی زایران مسجد جمکران پدید آورده است.
    به گزارش بازتاب ، در این روزها، به برخی خانواده‌ها که در آستانه نیمه شعبان و شب چهارشنبه در قالب کاروان‌هایی از کرمان و گرگان به این مسجد آمده بودند و در محوطه مسجد اسکان داشتند، بستنی‌هایی تعارف شده که پس از مدتی مشخص شد در این بستنی‌ها مخدر قوی وجود داشته که منجر به بیهوشی برخی از مصرف‌کنندگان آن شده و برای چند نفر دیگر هم مشکل جانی به وجود آورده است.
    برخی از افراد که با خوردن این بستنی‌ها بیهوش شده‌اند، گفتند، پس از به هوش آمدن، دیده‌اند که همه اموال و اشیای قیمتی آنان به سرقت رفته است.
    بنا بر گزارش‌های رسیده، تعدادی از افرادی که بر اثر این حادثه بیمار شده‌اند، هم‌اکنون در بیمارستان ولی‌عصر(عج) قم بستری هستند.
    برخی از این افراد نیز می‌گویند، با مراجعه به مأموران مستقر نیروی انتظامی در محل و شکایت به آنان، پاسخ شنیده‌اند که این‌گونه حوادث، پیش از این هم چندین بار رخ داده، اما هنوز به سرنخ مشخصی درباره عوامل آن نرسیده‌اند.

     

     

    مبلغان وهابیت مرکز تبلیغ خود در ایران را انتخاب کردند

     به گزارش خبرنگار«جهان»، مبلغان فرقه وهابیت شهرستان سنی‌نشین درمیان را برای تبلیغات خود انتخاب کردند.
    این افراد از دو روز پیش با چندین اتوبوس از استان سیستان و بلوچستان به این شهرستان آمده‌اند.
    مسئولان سیاسی امنیتی و انتظامی شهرستان درمیان با تایید این خبر ارائه اطلاعات تکمیلی و بیشتر را به آینده موکول کردند.
    کارشناسان بر این باورند شیعیان و اهل تسنن تاکنون به طور مسالمت‌آمیز در این شهرستان مرزی زندگی می‌کرده‌اند که بیم آن می‌رود، مبلغان فرقه وهابیت با هدف دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی به این شهرستان آمده باشند.

     

     

    صهیونیستها در اندیشه تقسیم مسجدالاقصی

    رهبر جنبش اسلامی فلسطین گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل به منظور تحقق اهداف خود دو هدف استراتژیک را دنبال می کند، یکی از آنها یهودی سازی قدس و دیگری تقسیم مسجدالاقصی میان مسلمانان و یهودیان به منظور قرار دادن هیکل موهوم است.
    به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ رائد صلاح رهبر جنبش اسلامی فلسطین طی یک نشست خبری گفت: با توجه به شرایط بحرانی اخیر و افزایش تعرض به مسجدالاقصی و شهر قدس، صندوق جهانی مسلمانان به منظور حمایت از مسجدالاقصی و شهر قدس باید به سرعت تأسیس شود.
    صلاح افزود: کارشناسان مخابرات رژیم اشغالگر اسرائیل در میان تحقیقات و بررسی های خود به منظور تقسیم مسجدالاقصی تدابیر و طرحهایی در نظر گرفته اند تا به واسطه آن زمینه های لازم برای تقسیم مسجدالاقصی میان مسلمانان و یهودیان را فراهم کنند.
    تقسیم مسجدالاقصی در پی دیدار اخیر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین و ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل برای رهبر جنبش اسلامی فلسطین ثابت شده است

     

     

    باز هم تفرقه!

     

    تصاویری از مسیح جدید و پیروانش در روسیه یک مامور سابق پلیس روسیه با تشکیل فرقه ای ادعا کرده است که وی "مسیح جدید" در دوران معاصر است.
    به گزارش عصر ایران، این فرد که "ویساریون" نام دارد هم اکنون دارای چند هزار پیرو در کوه های روسیه است.
    "
    ویساریون" که نام اصلی وی "سرگئی توروپ" است در سال 1991 اقدام به تشکیل یک فرقه جدید در روسیه کرد که اعضای آن بعدها با ترک خانه و کاشانه خود یک شهر جدید در کوهپایه های روستای "پتروپاولووکا" واقع در 30 مایلی جنوب شرقی شهر کراسنویارسک روسیه تشکیل دادند.
    کلیسای ارتودوکس روسیه معتقد است فرقه هایی همچون فرقه "ویساریون" که بعد از فروپاشی شوروی سابق به طور قارچی در این کشور رشد کردند سلامت اخلاقی جامعه را به خطر می اندازند و در نتیجه خواستار ممنوعیت فعالیت آنها شده است

     



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/6/5 :: ساعت 8:39 صبح )
    »» پنج روایت (1)
     

    مهربان و بخشنده

     

    پیامبر اکرم (ص):"علامه ان یکون شدیدا علی العّال جواداً بالمال رحیماً بالمساکین"

    "نشانه حضرت مهدی آن است که بر کاگزاران سخت گیر و نسبت به مال بخشنده و با تهیدستان مهربان است."

     

     

     

    مدت حکومت

     

     

    در روایتی از امام صادق (ع) وارد شده که امام مهدی (ع)  سیصد و نه سال حکومت می کند معادل مدتی که اصحاب کهف در غار توقف نموده اند.

    طول حکومت امام زمان از پنج سال آغاز شده و در احادیث تا 309 سال  ذکر شده است.

    در بعضی از روایات 7 سال و 9 سال و 19 سال و 40 سال نیز ذکر شده است.

    اینکه امام مهدی بعد از ظهور دقیقا چند سال حکومت می کنند خیلی روشن نیست.

    چنانچه در روایات اهل سنت مدت حکومت امام را پنج و بیست و چهل سال نقل کرده اند .

    و در منابع شیعی مدت حکومت امام نوزده و بیست و سیصدونه سال آمده است.

    نویسنده کتاب یاتی علی الناس زمان در ص 187 آدرس 33 روایت آورده است.

    که دلالت بر ان دارد که حکومت حضرت مهدی 40 سال یا ده سال یا 7 یا 9 سال یا 19 سال و یا... می باشد.

    رسول خدا (ص) فرمود در میان امت من مهدی قیام می کند و پنج، هفت یا نه سال زندگی می کند، مردی نزدشان می آید و می گوید: ای مهدی! بمن عطا کن و آن حضرت لباسش را تا جائی که بتواند ببرد پر کند.

     

     

     

    توسعه علم در حکومت امام مهدی

     

    امام صادق (ع) می فرماید: اصول علم و دانش دارای 27 حرف (رشته یا ریشه) است.

    تمام پیامبران آنچه برای مردم تا به حال آورده اند دو حرف بوده وقتی که قائم ما قیام کند 25 حرف دیگر از علوم را آشکار می سازد و در میان مردم رواج می دهد و ضمیمه آن دو حرف می کند تا 27 حرف تکمیل گردد.

    _امام باقر (ع) در روایتی به شدت از رشد اعتقادی و دینی مردم در بعد از ظهور اشاره می فرمایند:" علم و حکمت به همه شما در زمان مردی از خاندان ما آموخته شود بطوری که حتی زن در خانه اش بر طبق کتاب خدا و سنت رسول الله قضاوت نماید.

    _امام صادق (ع) می فرماید: در زمان قائم شخص مؤمن در حالی که در مشرق به سر می برد برادر خود را که در مغرب است دیده و نیز آنکه در مغرب است برادر خویش را در مشرق خواهد دید.

    ( اگر چه این نوع فن آوری الان امکان پذیر شده است ولیکن صرفنظر از این تکنولوژی این روایت دلالت بر آن دارد که ما به عصر ظهور نزدیک شده ایم.)

    _ امیرالمؤمنان علی (ع) می فرماید : هیچ علمی نیست مگر آنکه من آنرا افتتاح نمودم و قائم ما می آید و جمیع علوم را تکمیل می نماید.

    حصرت صادق (ع) فرمود: علم و دانش به بیست و هفت قسمت تقسیم شده اما تا کنون بیش از دو قسمت آن در دست بشر قرار نگرفته است ولی قائم ما قیام می کند بیست و پنج قسمت دیگر را آشکار می کند و در بین بشر پخش می کند.

     

     

     

     

    استقرار عدالت در جهان

     

    در روایات متعدد آمده که: لشکریان امام عصر (ع) در مراحل مختلف شهرهای دمشق – طرطوس- رقه-مصر-رومیه-زنج در آفریقا-غزه-عسقلان-بیت المقدس را یک به یک فتح می نمایند.

     

     

    اثر رحمت نازل شده

    امام باقر(ع) می فرماید: هر گاه زمان ما فرارسد و مهدی (ع) ما بیاید شیعه ما از شیر دلیرتر و از سر نیزه برنده تر خواهد بود دشمن ما را پایمال می کند و بر چهره اش سیلی می زند این هنگامی است که رحمت و گشایش خدا بر بندگانش فرد آید.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( سه شنبه 86/5/30 :: ساعت 1:20 صبح )
       1   2      >


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اشک سه کودک!!!
    آرمان های عدالت خواهانه
    دلم از دست همه گرفته...
    یک آزمون اساسی با سه پرسش!!!
    یه خاطره!!!
    [عناوین آرشیوشده]