سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیری در زندگانی نیست مگر برای دو کس : دانشمندی پیروی شده یا شنونده ای فراگیرنده . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
دانش آموز مسلمان
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 3
  • مجموع بازدیدها: 215914

    » درباره من
    اگر خواستید اسم وبلاگ و آدرس رو حفظ کنید یادتون باشه که against on zion به معنای مبارزه با صهیون می باشد
    جلسات هفتگی هیئت مکتب الشهدا سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا مسجد ابوالفضل (ع) واقع در شیراز - بلوار نصر

    اگر مایل به دریافت اس ام اس مربوط به هیئت هستید شماره موبایل خود را در قسمت خصوصی نظرات قرار دهید


    دانش آموز مسلمان
    کمیل
    اگر روزی تو را می‌یافتم در ناکجاهایت سرم را با دو دستم می‌نهادم پیش پاهایت پر از تقویم‌های کهنه کردم خانة خود را به امیدی که اینک ناامیدم از تماشایت تو با من بودی از آغاز، یعنی خواب می‌رفتم تکان می‌داد اگر گهواره‌ام را موج رؤیایت اگرچه عاشقم اما تو ای آیینه باور کن نمی‌فهمم دلیل وعدة امروز و فردایت تو اصلاً جای من؛ حالا بگو با من چه می‌کردی اگر چون برگ می‌پوسید روزی آرزوهایت

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    در انتظار خورشید
    گل نرگس
    موعود
    قدس
    قدوم صاحب الزمان
    مهدی فاطمه

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    چفیه
    سایت حوزه علمیه قم
    خبرگزاری شیعه
    انصار حزب الله
    یهود شناسی
    سایت ظهور
    یک وبلاگ مذهبی نظامی
    یهود شناخت
    پایگاه حوزه
    پایگاه حدیث
    پایگاه اهل بیت
    پایگاه آْل البیت
    پایگاه الاسلام
    پایگاه غدیر
    سایت ذکر
    پایگاه اباصالح
    پایگاه تربیت
    سایت صلاه
    سایت صالحین
    سایت پرس و جو
    خبرگزاری سادات
    مطالعات شیعی
    آیت الله العظمی خمینی
    آیت الله العظمی خامنه ای
    آیت الله العظمی فاضل لنکرانی
    آیت الله العظمی بهجت
    آیت الله العظمی تبریزی
    آیت الله العظمی سیستانی
    آیت الله العظمی نوری همدانی
    آیت الله العظمی صافی
    حضرت آیت الله العظمی حکیم
    مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
    باشگاه صهیون پژوهی
    سایت حزب الله
    ضد جنگ
    سایت تبیان

    » لوگوی لینک دوستان

















    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » موسیقی وبلاگ

    » طراح قالب






    Powered by WebGozar


    شماره این هفته یالثارات
    الا فان‌ حزب‌الله‌ هم‌الغالبون‌
    »» اخبار مهدوی (2)
     

    عملیات آدم ربایی؛ بانک تامین هزینه های عملیات تروریستی

     

    در برخی از مناطق عراق، گروه القاعده خود دست به آدم ربایی نمی زند، بلکه گروه های زیر زمینی که اکثرا از مجرمان سابقه دار عراقی هستند، کار شناسایی و ربودن افراد و شخصیت های مختلف عراقی و خارجی را انجام داده و سپس آنها را به بالاترین قیمت به گروه های سلفی می فروشند.
    به گزارش خبرگزاری مهر "حسین کمال" مسئول امور ارتباطات وزارت کشورعراق دراظهار نظری تصریح نمود که داد وستد بین مجرمین عراقی و گروه های تروریستی به یک رابطه سازماندهی شده تبدیل گشته است واین مجرمین بر اساس درخواست رسیده اقدام به ربودن فرد مورد نظر کرده و یا خود با شناسایی فردی خاص وی را ربوده وبر اساس وزن سیاسی اش، وی را به گروه های تروریستی می فروشند.
    امروز آدم ربایی در عراق به صنعتی بسیار پردرآمد حتی بیش از آنکه درکلمبیا وکشورهای آمریکای لاتین شاهد آن بودیم ، مبدل شده است و در ساختار آن سلسله واژه هایی خاص و زنجیره ای از افراد قرار دارند که هر یک وظیفه خاص به خود را انجام می دهند.
    یک از نجات یافتگان از چنگال القاعده می گوید : امروزه گروهی به نام (علاس) مسئول شناسایی وجمع آوری اطلاعات هستند که اطلاعات خود را در مقابل مبالغی مشخص به آدم  ربایانی می فروشند که در ربودن افراد تخصص وتبحر خاصی پیدا کرده اند واین گروه ها، هم گروگان های خود را به طرف های مختلف از جمله القاعده و چند گروه سلفی دیگر برای کشتن در سایه جنگ طایفه ای ـ مذهبی یا معامله و باج گیری می فروشند.
    وی افزود: " آنها مرا با قیمت 3 هزار دلار از(علاس) یا همان خبرچین خریده وبه قیمت 10 هزار دلار به یک آدم کش فروخته اند و زمانی که من به وی پیشنهاد کردم که دو برابر این رقم را برای آزادی خود می پردازم ، گفت که تو تنها فرد نیستی ما معاملات چند میلیون انجام می دهیم وبه آن پایبند هستیم." 

    تقدیس آدم ربایی

    تمام گروه های سلفی جهادی آدم ربایی را انکار یا تقبیح نمی کنند، بلکه بر اساس تفسیرها و فتواهای خاص خود، به خود اجازه انجام چنین کاری را می دهند و برای آنها تفاوتی نمی کند که این گروگان مسلمان یا غیر مسلمان بوده وکشورش موافق یا مخالف جنگ علیه عراق باشد.
    گروه های سلفی در این چارچوب حلقه های سه گانه شناسایی ، آدم ربایی وقتل را به شکل داخلی واختصاصی برای خود تشکیل داده اند ، به ویژه که مشاهده کردند برخی از گروه های جنایتکار عراقی اقدام به فروش گروگان خود به چند گروه کرده یا آنکه با خانواده قربانی خود وارد معامله شدند.
    همچنین گروه های جنایتکاراقدام به ربودن برخی ازشخصیت های اهل تسنن وسلفی و فروش آنها به طرف های رقیب می کنند که این مسئله به خودی خود سبب بروزجنگ و تصفیه حساب هایی بین سلفی ها وجنایتکاران شده وسبب می گردد تا گروهی همچون القاعده در بسیاری از موارد از عوامل خود برای انجام این مهم سود برد.
    جک استراو وزیر امور خارجه وقت انگلیس در سال 2005 در مقاله ای در مجله آبزرور، آدم ربایی را به بانکی برای تامین هزینه های عملیات تروریستی در عراق توصیف و در توضیح آن تاکید کرد که خانواده هر عراقی ربوده شده مجبور به پرداخت حداقل 30 هزاردلار برای آزادی عضو ربوده شده خود است که این رقم به طورحتم برای گروگان های خارجی به شدت مضاعف تر می شود.

     

     

    اعتراض‌به جشنواره‌فیلم‌همجنس‌بازی‌در اندونزی

     

     مسلمانان اندونزی همزمان با برگزاری ششمین دوره از جشنواره فیلم‌هایی با موضوع همجنس‌بازان در این کشور دست به تظاهرات زدند.
    برخی از گروه‌های اسلامی اندونزی نسبت به برگزاری این جشنواره، در کشوری که 85 درصد از جمعیت آنرا مسلمانان تشکیل می‌دهند به شدت اعتراض کردند.
    «جان بادالو»، یکی از برگزارکنندگان این جشنواره در واکنش به این اعتراض‌ها گفت: از این اعتراض‌ها ترسی نداریم و همچنان به کار خود ادامه می‌دهیم.
    جشنواره همجنس‌بازان با نام (
    Q!)، از جمعه گذشته افتتاح شده تا یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت.
    به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، اگرچه 85 درصد از جمعییت 220 میلیون نفری اندونزی را مسلمانان تشکیل می‌دهند، ولی همجنس بازی در این کشور ممنوعیت قانونی ندارد.

     

     

    طرح اسراییل و عربستان برای ترور نصرالله

     

    منابع فرانسوی از طرح مشترک رژیم‌صهیونیستی، عربستان سعودی، اردن و ائتلاف حاکم 14مارس لبنان، برای ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پرده برداشتند.
    منابع ویژه فرانسوی فاش کردند چهارم آگوست جاری (13 مردادماه سال جاری) جلسه‌ای با حضور معاون مدیر سازمان اطلاعاتی صهیونیستی "آمان"، "شائول تورجمان" مشاور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، "عبدالعزیز خوجه" سفیر عربستان سعودی در بیروت، "عبدالعزیز الدریعان" معاون "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" دبیر شورای عالی امنیت ملی عربستان سعودی، "محمد الذهبی" رئیس سازمان اطلاعات اردن و مسؤول پرونده لبنان در این کشور در ویلای شخصی "سعد الحریری" رئیس ائتلاف 14 مارس با حضور خود وی و "وسام الحسن" مشاورش در شهر نیس فرانسه برگزار شد که در این جلسه،‌ موضوع ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
    این منابع با توجه به دستاوردهای مذاکرات پیشین "ایهود اولمرت" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با "ملک عبدالله" پادشاه اردن، مقامات سعودی، آمریکایی‌ها و سعد الحریری، تصریح کردند: ترور نصرالله، می‌تواند با تضعیف روحیه شیعیان لبنان، راه را برای درگیری بر سر رهبری جریان شیعی در این کشور هموار کند.
    بنا بر گزارش فارس، حاضران در این جلسه همچنین بر ضرورت جنگ جدیدی از سوی اسرائیل به لبنان برای تسلیم حزب‌الله تأکید کردند.
    این گزارش می‌افزاید: اولمرت در نشست سری ماه گذشته خود با "ملک عبدالله" پادشاه اردن، هر گونه جنگی را که شامل کشته‌شدن نصرالله شود رد کرده و تأکید کرده بود که ارتش اسرائیل آماده جنگ نیست اما مانع ترور نصرالله نمی‌شود ولی معتقد است که اگر نصرالله ترور شود شخص دومی جایگزین وی خواهد شد که این حادثه نیز به نوبه خود به وقوع جنگ ویرانگر بزرگی می‌انجامد.
    این منابع در ادامه تأکید کردند این اطلاعات از یک طرف بین‌المللی مخالف آمریکا به دست حزب‌الله نیز رسیده و لذا تدابیر امنیتی ویژه برای نصرالله و خانواده وی تشدید شده و از حضور علنی وی نیز جلوگیری می‌شود.
    حزب‌الله همچنین با درخواست خوجه، سفیر سعودی در لبنان مخالفت کرد زیرا به این نتیجه رسیده بودند که ممکن است دستگاه مکان‌یاب در بدن وی کار گذاشته شده باشد یا بخواهد بوسیله مصافحه با دست سمی خود، نصرالله را مسموم کند.
    این در حالی است که یک مقام ارشد لبنانی دیروز (شنبه) گفت "عبدالعزیز خوجه" 17 آگوست پس از آنکه درباره «تهدید به حمله علیه مکان زندگی سفیر، سفارتخانه یا دیگر منافع عربستان سعودی در لبنان» به وزارت امور خارجه لبنان اطلاع داد، این کشور را ترک کرد.
    ریاض یکی از منابع کمک‌کننده مالی به لبنان و یکی از حامیان دولت "فؤاد سنیوره" نخست‌وزیر این کشور و جریان 14 مارس به رهبری سعد الحریری است.

     

     

     

    آمادگی القاعده برای کشتار در نیمه شعبان

     

    به گزارش خبرنگار «جهان» ، یک مقام امنیتی عراق در جنوب این کشور، گفت: اخبار موثقی در دست داریم که نشان می‌دهد، القاعده و بازمانده‌های حزب بعث خود را برای حملات پردامنه به تجمع‌های مردم عراق به مناسبت نیمه شعبان آماده می‌کنند.

    وی افزود: به همین دلیل سطح آماده باش در عراق به بالاترین سطح خود رسیده است و در این راستا با استفاده از نیروهای مردمی به شدت اوضاع را تحت نظر داریم.
    وی یادآور شد: ظرف 10 روز گذشته یازده نفر از اعضای القاعده و حزب بعث که شش نفر آنان تبعه عراق نیستند در جنوب و مرکز عراق همراه با مواد منفجره دستگیر شده اند. این عده اعتراف کرده اند که برابر طرح مشترک القاعده و بعث خود را آماده حملات پردامنه انتحاری به جشن‌های شعبانیه می‌کردند. از سوی دیگر یک مسئول امنیتی در استانداری بصره اعلام کرد: یک تبعه عربستان که قصد انفجار در عتبات مقدسه را داشته در جریان درگیری با ماموران عراقی کشته شده است.
    این عامل انتحاری با خود نقشه‌های اطراف حرمین ائمه اطهار را در عتبات داشته است.در همین راستا پرواز هلی‌کوپترها نیز بر فراز شهرهای مهم عراق افزایش یافته است.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( سه شنبه 86/6/6 :: ساعت 12:4 صبح )


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اشک سه کودک!!!
    آرمان های عدالت خواهانه
    دلم از دست همه گرفته...
    یک آزمون اساسی با سه پرسش!!!
    یه خاطره!!!
    [عناوین آرشیوشده]