سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از آنچه نمی دانید نمی ترسم؛ ولی بنگرید در آنچه می دانید چگونه عمل می کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
دانش آموز مسلمان
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 7
  • مجموع بازدیدها: 216107

    » درباره من
    اگر خواستید اسم وبلاگ و آدرس رو حفظ کنید یادتون باشه که against on zion به معنای مبارزه با صهیون می باشد
    جلسات هفتگی هیئت مکتب الشهدا سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا مسجد ابوالفضل (ع) واقع در شیراز - بلوار نصر

    اگر مایل به دریافت اس ام اس مربوط به هیئت هستید شماره موبایل خود را در قسمت خصوصی نظرات قرار دهید


    دانش آموز مسلمان
    کمیل
    اگر روزی تو را می‌یافتم در ناکجاهایت سرم را با دو دستم می‌نهادم پیش پاهایت پر از تقویم‌های کهنه کردم خانة خود را به امیدی که اینک ناامیدم از تماشایت تو با من بودی از آغاز، یعنی خواب می‌رفتم تکان می‌داد اگر گهواره‌ام را موج رؤیایت اگرچه عاشقم اما تو ای آیینه باور کن نمی‌فهمم دلیل وعدة امروز و فردایت تو اصلاً جای من؛ حالا بگو با من چه می‌کردی اگر چون برگ می‌پوسید روزی آرزوهایت

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    در انتظار خورشید
    گل نرگس
    موعود
    قدس
    قدوم صاحب الزمان
    مهدی فاطمه

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    چفیه
    سایت حوزه علمیه قم
    خبرگزاری شیعه
    انصار حزب الله
    یهود شناسی
    سایت ظهور
    یک وبلاگ مذهبی نظامی
    یهود شناخت
    پایگاه حوزه
    پایگاه حدیث
    پایگاه اهل بیت
    پایگاه آْل البیت
    پایگاه الاسلام
    پایگاه غدیر
    سایت ذکر
    پایگاه اباصالح
    پایگاه تربیت
    سایت صلاه
    سایت صالحین
    سایت پرس و جو
    خبرگزاری سادات
    مطالعات شیعی
    آیت الله العظمی خمینی
    آیت الله العظمی خامنه ای
    آیت الله العظمی فاضل لنکرانی
    آیت الله العظمی بهجت
    آیت الله العظمی تبریزی
    آیت الله العظمی سیستانی
    آیت الله العظمی نوری همدانی
    آیت الله العظمی صافی
    حضرت آیت الله العظمی حکیم
    مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
    باشگاه صهیون پژوهی
    سایت حزب الله
    ضد جنگ
    سایت تبیان

    » لوگوی لینک دوستان

















    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » موسیقی وبلاگ

    » طراح قالب






    Powered by WebGozar


    شماره این هفته یالثارات
    الا فان‌ حزب‌الله‌ هم‌الغالبون‌
    »» مهدویت و رویکرد های آن (1)
    گاف جدید بی‌بی‌سی!!!

     

    بخش فارسی رادیو بی‌بی‌سی در یک اشتباه خبری جالب توجه سردار محمدعلی جعفری رئیس پیشین مرکز امور راهبردی سپاه را که شنبه شب طی حکمی از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران منصوب شد با محمد جعفری معاون امنیت داخلی دبیر شورای عالی امنیت ملی اشتباه گرفت.

    این اشتباه در جریان برنامه‌ای صورت گرفت که طی آن یک خانم خبرنگار از جانب بی‌بی‌سی قصد داشت طی مصاحبه‌ای با «هوشنگ حسن یاری»- که در گزارش بی‌بی‌سی کارشناس مسائل نظامی و استاد دانشگاه سلطنتی کانادا معرفی شده - به تحلیل علل این تغییر بپردازد. مصاحبه شونده در سخنان خود فصل مشبعی در این باره سخن گفته در حالی که اساسا متوجه نبوده دو شخص کاملا مختلف با اسامی یکسان را اشتباه گرفته است. این اشتباه فاحش از جانب بی‌بی‌سی امروز بازتاب فراوانی در محافل خبری و رسانه‌ای داشت.

    نکته جالب توجه این است که پایگاه اینترنتی ضدانقلابی «پیک نت» هم که معمولا اخبار رسانه ای آمریکایی و اسرائیلی را به نام خود جا می‌زند در تحلیلی عینا همین خبر اشتباه را تکرار کرده است.

     

     

    فرقه جدید؛ پیامبر آخرالزمان جدید

     

     به گزارش «جهان»، اخیرا فرقه‌ای خاص آغاز به فعالیت‌ و تشکیل محافل برپایی مراسم‌های عجیب در قالب ادعیه کرده است و با طرح ادعاهایی عجیب، از میان خود فردی را به عنوان پیامبر آخرالزمان برگزیده و پیرو ادعاهای او شده‌اند.
    آموزه‌های این فرقه خود ساخته ، شهادتین اسلام و همچنین شیوه اقامه نماز را تغییر داده و به شیوه خاص خود نماز را اقامه می‌کنند.
    این گزارش حاکیست، این افراد عموما از سطح پایین تحصیلات برخوردارند و مهم‌ترین عناصر آنان «ک.م» ، «ن.ح» ، «س.ب» با طرح ادعای ارائه دین بدون مذهب، به تبلیغ اندیشه‌های خود در منطقه محل سکونت می‌پردازند.
    در احکام این فرقه به تورات و انجیل نیز متمسک شده‌اند و در حال ساخت آن چه «اورشلیم» می‌خوانند، برآمده و تحرکاتی را در یکی از مناطق کشور آغاز کرده‌اند.
    افراد مذکور در تبلیغ و ترویج اندیشه‌های ضد اسلامی خود مدعی‌اند که بنی‌اسرائیل ریشه‌ای ایرانی دارند. این فرقه مدعی است که با یهود هیچ گونه اختلاف نظری نداشته و فقط با صهیونیسم مخالفت دارند.
    گزارش «جهان» حاکی است، برخی از افراد این فرقه، ایرانی الاصل نیستند. این افراد اگر چه از تحصیلات بسیار اندکی برخورداند، اما به دلیل آشنایی با زبان عربی و حروف ابجد، نسبت به آیات قرآن شناخت نسبی دارند.
    افراد این فرقه موظفند تا برای انجام عبادات خاص خود به کوه‌ها بروند که بر همین اساس، فضایی را در کوه‌ها ایجاد کرده‌اند و به ریاضت می‌پردازند.
    اعضای این فرقه در عبادات خود از اذکار و ادعیه‌ای که بعضا مبنای صحیحی هم ندارد، استفاده می‌کنند.
    این گزارش می‌افزاید، گروه مذکور برای جذب بیشتر جوانان مدعی است که هر زنی به دین آنان وارد شود با سایر اعضای فرقه محرم شده و می‌تواند بدون حجاب باشد. از شروط ورود به فرقه مذکور، ادای شهادتین و اقامه نماز به شیوه و روش خاص آنها است.
    همچنین افراد این فرقه مدعی‌اند که رهبر آنان آخرین پیامبر بوده و در دین آنها ائمه معصومین(ع) جایگاهی ندارند.

    Mouood.org

     

    ادامه متن را در ادامه مطلب مشاهده فرمائید.

    از این پس شاهد اخبار مهدویت به صورت یک روز در میان خواهید بود.

    ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید.

     

    اقدام‌ اهانت‌آمیز؛ساخت کافه با معماری‌کعبه

    اقدام اهانت آمیز شرکت آمریکایی «اپل» در ساخت کافه یی با معماری کعبه، اعتراض بسیاری از مسلمانان را برانگیخته است. این سازه در جنوب منطقه منهتن نیویورک، همان جایی که برج های دو قلوی تجارت جهانی در آن مکان قرار دارند، ساخته شده است.

    به گزارش اعتماد، روزنامه نیویورک پست هم برای نخستین بار عکس این کافه را منتشر کرده و سپس در روزنامه های پاکستان انعکاس یافته و موجب واکنش مردم پاکستان شده است.

     

     

    قانون برهنگی زنان در آمریکا

     

    یک زن 27 ساله آمریکایی که به صورت نیمه عریان در معابر عمومی ظاهر و توسط پلیس بازداشت شده بود با استناد به قوانین ایالتی 29 هزار دلار غرامت دریافت می کند!
    به گزارش آسوشیتدپرس، وکیل مدافع این زن جوان گفت: "موکلش قبول کرده 29 هزار دلار غرامت از مسئولان نیویورک دریافت کند."
    "جیل کوکارو" حدود دو سال پیش به صورت نیمه عریان در خیابان های نیویورک ظاهر شد و به همین دلیل از سوی نیروهای پلیس بازداشت شد.
    این در حالی است که براساس رای دادگاه استیناف ایالتی که در سال 1992 صادر شد زنان در بیرون آوردن لباس های خود دارای حقوقی مشابه با مردان هستند و به عبارت دیگر می توانند همچون مردان بدون پوشیدن لباس های بالاتنه در معابر عمومی ظاهر شوند.
    خانم "کوکارو" در زمان بازداشت 12 ساعت را در حبس گذراند و سپس به وی اعلام شد که شاکیان قصد پیگیری اتهامات خود را ندارند.
    "جفری روتمن" وکیل مدافع این زن اظهار داشت: "موکلش غرامت 29 هزار دلاری را بابت نقض حقوق شهروندی قبول کرده است."
    وی افزود: "امیدواریم که پلیس از این حادثه درس گرفته و به حقوق زنانی که به صورت نیمه عریان در معابر ظاهر می شوند، احترام بگذارد!"
    زن شاکی نیز با بیان اینکه نیروهای پلیس بعد از بازداشت رفتار خوبی با وی نداشته اند، مدعی شد که یک افسر پلیس به زور وی را از خودروی خود بیرون کشیده و به یک کلینیک روانپزشکی منتقل کرده است.

    سادات نیوز

     

    دفاع ضرغامی از «یانگوم»

    بعد از انتقادات شدید بعضی از محافل نسبت به پخش سریال «جواهری در قصر»، عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما ضمن دفاع از پخش این مجموعه، آن را یکی از بهترین سریال‌ها‌ی خارجی بعد از انقلاب دانست.

    به نوشته اعتماد، ضرغامی که در حاشیه پانزدهمین کنگره بسیجیان صدا و سیما در زیباکنار صحبت می‌کرد، درباره سریال جواهری در قصر گفت؛«این سریال به دلیل ساختار مناسب و آموزش‌ها‌ی مختلفی که دارد مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کرده است

    ضرغامی پخش سریال‌ها‌ی خارجی در شبکه‌ها‌ی مختلف سیما را فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با فرهنگ‌ها‌ی مختلف دنیا دانسته است.

     

    روان‌پزشک غیر مسلمان هلندی: کلمه «الله» بیماران را درمان می‌کند

    «پروفسور وان‌در‌هوون» متخصص روان شناسی از کشف تأثیر مثبت «ذکر نام جلاله خداوند» و «قرائت قرآن کریم» در سلامتی انسان خبر داد.


    این دانشمند هلندی خبر فوق را پس از تحقیقات مستمری اعلام کرد که سه سال به طول انجامیده است. وی گفت: این بررسی‌ها نشان می دهد که قرائت منظم قرآن کریم، از انسان در مقابل تمامی مشکلات روانی دفاع می‌کند و نیز نقش مهمی در معالجه بیماری های روانی ایفا می کند.
    پروفسور وان‌در‌هوون –که روان‌پزشکی غیر مسلمان است- افزود: بسیاری از بیمارانی که با روش من تحت درمان قرار گرفتند، غیر مسلمان هستند و بیشتر آنها نمی توانند به زبان عربی تکلم کنند؛ لذا ما به آنها کیفیت تلفظ صحیح لفظ جلاله «الله» را آموزش دادیم. پس از تمرین و فراگیری این کلمه، به نتایج شگفت آوری دست یافتیم؛ بوی‍ژه در مورد بیمارانی که از مشکلات روانی و یا فشارهای اجتماعی رنج می بردند.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( سه شنبه 86/6/13 :: ساعت 11:9 صبح )


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اشک سه کودک!!!
    آرمان های عدالت خواهانه
    دلم از دست همه گرفته...
    یک آزمون اساسی با سه پرسش!!!
    یه خاطره!!!
    [عناوین آرشیوشده]