سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس از حلال خورد، دلش صاف و نازک و چشمانش اشک آلود شود و برای دعایش حجابی نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
دانش آموز مسلمان
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 7
  • مجموع بازدیدها: 216304

    » درباره من
    اگر خواستید اسم وبلاگ و آدرس رو حفظ کنید یادتون باشه که against on zion به معنای مبارزه با صهیون می باشد
    جلسات هفتگی هیئت مکتب الشهدا سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا مسجد ابوالفضل (ع) واقع در شیراز - بلوار نصر

    اگر مایل به دریافت اس ام اس مربوط به هیئت هستید شماره موبایل خود را در قسمت خصوصی نظرات قرار دهید


    دانش آموز مسلمان
    کمیل
    اگر روزی تو را می‌یافتم در ناکجاهایت سرم را با دو دستم می‌نهادم پیش پاهایت پر از تقویم‌های کهنه کردم خانة خود را به امیدی که اینک ناامیدم از تماشایت تو با من بودی از آغاز، یعنی خواب می‌رفتم تکان می‌داد اگر گهواره‌ام را موج رؤیایت اگرچه عاشقم اما تو ای آیینه باور کن نمی‌فهمم دلیل وعدة امروز و فردایت تو اصلاً جای من؛ حالا بگو با من چه می‌کردی اگر چون برگ می‌پوسید روزی آرزوهایت

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    در انتظار خورشید
    گل نرگس
    موعود
    قدس
    قدوم صاحب الزمان
    مهدی فاطمه

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    چفیه
    سایت حوزه علمیه قم
    خبرگزاری شیعه
    انصار حزب الله
    یهود شناسی
    سایت ظهور
    یک وبلاگ مذهبی نظامی
    یهود شناخت
    پایگاه حوزه
    پایگاه حدیث
    پایگاه اهل بیت
    پایگاه آْل البیت
    پایگاه الاسلام
    پایگاه غدیر
    سایت ذکر
    پایگاه اباصالح
    پایگاه تربیت
    سایت صلاه
    سایت صالحین
    سایت پرس و جو
    خبرگزاری سادات
    مطالعات شیعی
    آیت الله العظمی خمینی
    آیت الله العظمی خامنه ای
    آیت الله العظمی فاضل لنکرانی
    آیت الله العظمی بهجت
    آیت الله العظمی تبریزی
    آیت الله العظمی سیستانی
    آیت الله العظمی نوری همدانی
    آیت الله العظمی صافی
    حضرت آیت الله العظمی حکیم
    مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
    باشگاه صهیون پژوهی
    سایت حزب الله
    ضد جنگ
    سایت تبیان

    » لوگوی لینک دوستان

















    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » موسیقی وبلاگ

    » طراح قالب






    Powered by WebGozar


    شماره این هفته یالثارات
    الا فان‌ حزب‌الله‌ هم‌الغالبون‌
    »» وزیر دفاع اسراییل و ترس از حزب الله
    فعالیت جاسوسان نروژی در ایران!

     

    آفتاب: رئیس سرویس اطلاعاتی نروژ در اقدامی غیرمتعارف اعتراف کرده است که مامورین مخفی این کشور در داخل مرزهای ایران مشغول انجام عملیات سری برای جمع‌آوری اطلاعات از برنامه هسته‌ای این کشور هستند.
    به گزارش روزنامه معتبر Norway Post، توگیر هاگن روز یکشنبه با تائید گزارش پخش شده از شبکه تلویزیونی NRK مدعی شد که سرویس اطلاعاتی نروژ با توجه به احتمال دستیابی ایران به تسلیحات اتمی اقداماتی را برای جمع‌اوری از فعالیت‌های هسته‌ای تهران آغاز کرده‌است.
    هاگن هدف از این اقدام را آگاهی از تهدیدات احتمالی علیه متحدان نروژ و حفظ منافع این کشور در داخل ایران توصیف کرده‌است.
    این در حالی‌است که پروفسور دانیل هرادستویت کارشناس ارشد انستیتیوی روابط بین‌الملل در اسلو انتشار خبر انجام عملیات سری توسط ماموران اطلاعاتی نروژی در داخل ایران را «بهت‌آور» توصیف کرده‌است
    هرادستویت با انتقاد از این اقدام گفت: «به عنوان یک کشور کوچک ما باید در پی این باشیم که نقش پل ارتباطی میان دنیای غرب و ایران را بازی کنیم، ولی متاسفانه اکنون شاهد آن هستیم که دولت نروژ به دنبال انجام کارهایی است که کشورهای بزرگتر متخاصم ایران می‌خواهند انجام دهند».
    شبکه تلویزیونی NRK روز شنبه با پخش یک گزارش شبه مستند مدعی شده بود که سرویس اطلاعاتی نروژ از مدت‌ها پیش عملیات گسترده جاسوسی را در بالکان،سودان عراق و افغانستان و ایران آغاز کرده است. بر مبنای این گزارش اطلاعات تهیه شده توسط جاسوسان نروژی در چگونگی انجام عملیات نظامی نیروهای آمریکایی و انگلیسی در نقاط مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    ادامه اخبار را در ادامه مطلب ببینید.

     

    پارلمان این رژیم به احمدى نژاد عجز آشکار اسرائیل در نامه نماینده

     

    یک نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستى در نامه اى به رئیس جمهور ایران از وى خواست از تهدید به نابودى این رژیم دست بردارد.

     به گزارش بولتن نیوز؛ روزنامه القدس العربى در نسخه اینترنتى امروز خود نوشت: نادیه حلو عضو حزب کار اسرائیل و از اعضاى پارلمان اسرائیل با بیان این درخواست در نامه دیروز خود به محمود احمدى‏نژاد افزود: مى‏خواهم روشن کنم که اعراب اسرائیل به شدت با این گونه تهدیدها مخالفند رئیس جمهور ایران باید بداند که هر ضربه به اسرائیل ضربه به اعراب داخل اسرائیل نیز هست چنانکه اعراب اسرائیلى درجریان جنگ لبنان نیز دچار آسیب شدید شدند.

     در قسمتى دیگر از این نامه آمده است: ایران و اسرائیل پیش از انقلاب اسلامى روابط خوبى داشتند که مى‏توانست الگوى روابط براى اعراب با اسرائیل شود اما با وقوع این انقلاب اسرائیل به شیطان کوچک و آمریکا به شیطان بزرگ در نگاه ایران تبدیل شد درحالیکه تل آویو تهران را دشمن خود نمى داند و عملا وارد درگیرى با آن نشده است حتى در دوره ریاست جمهورى محمد خاتمى بهبودى در روابط اسرائیل و ایران به وجود آمد به طوریکه خاتمى‏درجریان تشییع جنازه پاپ ژان پل دوم درکنار موشه کاتساو رئیس وقت اسرائیل نشست و با وى احوالپرسى کرد، اما از زمانى که تو رئیس جمهور شدى‏نگاه ایران تغییر کرد و خواستار نابودى اسرائیل شد. به عنوان یک عضو اقلیت عرب که بیست درصد جمعیت اسرائیل را تشکیل مى‏دهد از تو مى‏خواهم که شیوه ات را تغییر دهى و همه انرژى ات را وقف برقرارى صلح میان فلسطین واسرائیل کنى.

     روزنامه القدس العربى افزود: نادیه حلو این نامه را از طریق فرستاده اتحادیه اروپا براى محمود احمدى‏نژاد رئیس جمهور ایران ارسال کرد.

    هفته نامه یالثارات

     

    نیویورک تایمز و اهانت به مهدویت

     

    روزنامه آمریکایى نیویورک تایمز بادرج گزارشى به بهانه سالروز میلاد امام مهدى(عج) اعتقادات شیعیان جهان در این زمینه را با توجه به گرایشات سیاسى آمریکایى‏ها به اهانت کشید.

     شایان ذکر است در این گزارش که توسط مایکل الکمن تهیه شده، گزارش سعى نموده توصیفى غیرواقعى و انحرافى از اعتقاد شیعیان به حضرت مهدى(عج) ارائه دهد.

     گفتنى است نیویورک تایمز در صفحه نخست نسخه اینترنتى خود در کنار تیر مربوط به مراسم بزرگداشت تولد حضرت مهدى(عج) در ایران، عکس موهنی قرار داده است.

    هفته نامه یالثارات

     

     

    پناهگاه یا گور جمعی صهیونیست ها!

     

    ساخت پناهگاه بزرگ ویژه مقامات صهیونیستی برای در امان ماندن از حملات احتمالی اتمی به وسیله سلاح های غیرمتعارف در بیت المقدس اغاز شد.

    روزنامه صهیونیستی بدیعوت آحاارنوت با انتشار این خبر نوشت: این پناهگاه که یوم الحساب یا قیامت نام دارد با هزینه بیش از یک میلیارد شگل (واحد پول عبری) و زیر نظر ایهود باراک، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی ساخته می شود و تا سال 2011 میلادی  به پایان می رسد و قابلیت ایستادگی در برابر حملات هسته ای را داراست.

    گفتنی است این مجموعه از طریق معبری زیر زمینی به دفتر جدید نخست وزیری که قرار است در مجموعه ساختمانهای دولتی ساخته شود مرتبط خواهد شد.

     

    وزیر دفاع اسراییل و ترس از 20 هزار موشک حزب الله!

     

    وزیر دفاع رژیم صهیونیستی گفت که حزب الله 20 هزار موشک با بردهای مختلف دارد.

    به گزارش روزنامه هاآرتص، ایهود باراک خطاب به کمیته دفاعی و امور خارجی مجلس رژیم صهیونیستی، شمار این موشک ها را بیش از تجهیزات موشکی حزب الله در جنگ تابستان سال گذشته اعلام کرد.

    باراک همچنین اعلام کرد که باراک طی دو سال و نیم آینده سیستم ضد موشک خواهد داشت.

    باراک در نخستین بار در زمان پیوستن به کابینه ایهود المرت، نخست وزیر، در ماه ژوئن در مجلس سخنرانی کرد.

    جیدون سار، نماینده حزب لیکود، به شکست رژیم صهیونیستی در دستیابی به خواسته هایش در جنگ دوم لبنان و همچنین ناکامی در برنامه های دیپلماتیک که به خاتمه جنگ انجامید اشاره اکرد.

    سار افزود: این پاراگراف در توافقنامه آتش بس که خواستار تسلیم تسلیحاتی شده بود، عمل نشد و بنابراین، این توافق کاغذ پاره ای بیش نیست.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( سه شنبه 86/6/20 :: ساعت 1:19 صبح )


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اشک سه کودک!!!
    آرمان های عدالت خواهانه
    دلم از دست همه گرفته...
    یک آزمون اساسی با سه پرسش!!!
    یه خاطره!!!
    [عناوین آرشیوشده]