سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر دوست داری که خداوند دوستت بدارد، به دنیا بی علاقه باش و اگر دوست داری مردم دوستت بدارند، هرگاه از مال دنیا چیزی به دستت افتاد، آن را به سوی آنان بیفکن [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
دانش آموز مسلمان
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 15
  • مجموع بازدیدها: 216216

    » درباره من
    اگر خواستید اسم وبلاگ و آدرس رو حفظ کنید یادتون باشه که against on zion به معنای مبارزه با صهیون می باشد
    جلسات هفتگی هیئت مکتب الشهدا سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا مسجد ابوالفضل (ع) واقع در شیراز - بلوار نصر

    اگر مایل به دریافت اس ام اس مربوط به هیئت هستید شماره موبایل خود را در قسمت خصوصی نظرات قرار دهید


    دانش آموز مسلمان
    کمیل
    اگر روزی تو را می‌یافتم در ناکجاهایت سرم را با دو دستم می‌نهادم پیش پاهایت پر از تقویم‌های کهنه کردم خانة خود را به امیدی که اینک ناامیدم از تماشایت تو با من بودی از آغاز، یعنی خواب می‌رفتم تکان می‌داد اگر گهواره‌ام را موج رؤیایت اگرچه عاشقم اما تو ای آیینه باور کن نمی‌فهمم دلیل وعدة امروز و فردایت تو اصلاً جای من؛ حالا بگو با من چه می‌کردی اگر چون برگ می‌پوسید روزی آرزوهایت

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    در انتظار خورشید
    گل نرگس
    موعود
    قدس
    قدوم صاحب الزمان
    مهدی فاطمه

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    چفیه
    سایت حوزه علمیه قم
    خبرگزاری شیعه
    انصار حزب الله
    یهود شناسی
    سایت ظهور
    یک وبلاگ مذهبی نظامی
    یهود شناخت
    پایگاه حوزه
    پایگاه حدیث
    پایگاه اهل بیت
    پایگاه آْل البیت
    پایگاه الاسلام
    پایگاه غدیر
    سایت ذکر
    پایگاه اباصالح
    پایگاه تربیت
    سایت صلاه
    سایت صالحین
    سایت پرس و جو
    خبرگزاری سادات
    مطالعات شیعی
    آیت الله العظمی خمینی
    آیت الله العظمی خامنه ای
    آیت الله العظمی فاضل لنکرانی
    آیت الله العظمی بهجت
    آیت الله العظمی تبریزی
    آیت الله العظمی سیستانی
    آیت الله العظمی نوری همدانی
    آیت الله العظمی صافی
    حضرت آیت الله العظمی حکیم
    مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
    باشگاه صهیون پژوهی
    سایت حزب الله
    ضد جنگ
    سایت تبیان

    » لوگوی لینک دوستان

















    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » موسیقی وبلاگ

    » طراح قالب






    Powered by WebGozar


    شماره این هفته یالثارات
    الا فان‌ حزب‌الله‌ هم‌الغالبون‌
    »» اسراییل و آمریکا
    آمریکا، اصلی ترین تامین کننده سلاح اسراییل

    اوایل سال گذشته منابع خبری آمریکایی و اسرائیلی از قرارداد نظامی 30میلیون دلاری میان سردمداران واشنگتن و تل آویو خبر دادند.
    براساس این قرارداد، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون»، صدها موشک پیشرفته از نوع «جی.پی.یو. 28»، هر کدام به وزن دو هزار و 200کیلوگرم که قادر است تأسیسات زیربنایی یک کشور را تخریب کند دراختیار اسرائیل قرارخواهد داد.
    دولت آمریکا همه ساله میلیاردها دلار به رژیم صهیونیستی کمک ارایه می کند که بخش عمده ای از آن سلاح، مهمات و کمک به تحقیقات نظامی و تولید سلاح کشتار جمعی است.
    فروش هواپیماهای نظامی و تهاجمی، انواع موشک های هوا به زمین و سیستم های مقابله با حمله های موشکی از دیگر تسهیلاتی است که دولتهای آمریکایی در طول دهه های گذشته دراختیار رژیم افسار گسیخته صهیونیستی قرارداده اند.
    به لحاظ نظامی، سیاست سردمداران واشنگتن در نیم قرن گذشته در صدد ارسال سلاح و دفاع از صهیونیستها در درگیری با فلسطینیان، تجهیز اسرائیل به سلاح اتمی و سکوت معنادار در قبال موضوع خلع سلاح رژیم صهیونیستی و لزوم پیوستن این رژیم به پیمان منع تولید و گسترش سلاح کشتار جمعی (ان.پی.تی) بوده اند.
    پس از جنگ دوم جهانی تاکنون نیز همواره موضوع ارسال جنگ افزار از آمریکا به فلسطین اشغالی به شکل محرمانه و علنی و نیز کمک فنی و مؤثر کارشناسان آمریکایی به سرویس های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل به ویژه «موساد» مطرح بوده است.
    آنچه مسلم و واضح است آنکه این حجم سلاح و مهمات نظامی که باید به آن سلاح و مهمات تولیدی خود رژیم صهیونیستی را نیز افزود فقط برای کشتار، قتل و تجاوز به فلسطینی ها، لبنان و تهدید سوریه و دیگر ملتهای منطقه مورد استفاده قرارمی گیرد.
    اما موضوعی که در این میان باید آگاهی و بیداری بیشتر افکار عمومی جهان را موجب شود حمایت های بی شائبه آمریکا، انگلیس و دیگر قدرت های غربی از رژیم صهیونیستی و اقدامات تجاوزکارانه آن است.
    رژیمی که پس از سال ها تلاش مشترک انگلیس و آمریکا و کوشش صهیونیست ها برای ایجاد دولت یهود در سرزمین فلسطین در سال 1948تأسیس شد و تاکنون باحمایت سیاسی، اقتصادی و نظامی واشنگتن به حیات خویش ادامه داده است.
    از منظر سیاسی همه مقام ها و رئیسان جمهوری آمریکا به ویژه فرانکلین رزولت، هری ترومن، جیمی کارتر، رونالد ریگان، جرج بوش پدر و پسر به آرمان و اهداف جنبش صهیونیسم متعهد بوده اند.
    به قول یک نویسنده و استاد دانشگاه های آمریکا زمانی که بحث حمایت از اسرائیل و کمک به آن مطرح شود رئیس جمهوری آمریکا سخاوتمندتر از هر رئیس جمهوری دیگر وارد عمل می شود.این حمایت ها هر چند موجب اعتراض برخی محافل و شخصیت های سیاسی و مذهبی حتی در جهان غرب شده اما متأسفانه هیچیک از آنها برای مهار اعمال تروریستی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی الزام آور نبوده است.  
    «
    لرد جورج کاری» اسقف انگلیسی، حمایت همه جانبه آمریکا را از اسرائیل عامل اصلی خشم مسلمانان بر ضد غرب خوانده و گفته است این خشم در طول 50سال تحقیر مردم فلسطین و نادیده گرفتن قطعنامه های شورای امنیت بتدریج نهادینه شده است.
    «
    کلرشورت» وزیر سابق توسعه بین الملل انگلیس نیز حمایت آمریکا از اسرائیل را دلیل اصلی درگیری های جهانی خوانده و گفته است حمایت آمریکا از سیاست های اسرائیل در سرکوب فلسطینیان زمینه را برای گسترش خشونت در جهان فراهم کرده است.
    حمایت های آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی، امنیت منطقه حساس خاورمیانه را بیش از هر زمان دیگر در معرض تهدید و خطر اسرائیل قرارداده است.
                                                                     

    از سوی دیگر تفاهم آمریکا با رژیم صهیونیستی برای حفظ منافع این رژیم موجب شده تا واشنگتن سیاست «بحران و تنش دایم» را دنبال کند تا در این صورت بتواند حضور دایم خود را در منطقه حفظ کند.به نظر کارشناسان سیاسی، آمریکا هیچگاه مایل نیست بحران فلسطین حل شود بلکه می خواهد بحران به شکل و حال خود باقی بماند تا حضور واشنگتن در منطقه به بهانه حل این بحران توجیه شود.
    مقام های آمریکا پس از جنگ دوم جهانی درسال 1943 و کاهش قدرت انگلیس در خاورمیانه، این منطقه را به عنوان منطقه بسیار مهم برای بازیگری جهانی خود انتخاب کردند.
    علت اساسی این انتخاب، موقعیت راهبردی و جغرافیایی خاورمیانه، امتیازهای تجاری و بازرگانی آن، وجود ذخایر نفت و گاز و مهم تر از همه بقا و تقویت بنیان های رژیم صهیونیستی بود.
    این رژیم پس از سال ها تلاش مشترک انگلیس و آمریکا و کوشش صهیونیست ها برای ایجاد دولت یهود در سرزمین فلسطین درسال 1948 تاسیس شد.به لحاظ سیاسی، آمریکا از طریق اعمال نفوذ در جهان عرب بویژه دو کشور مصر و اردن طرح تجزیه فلسطین وتاسیس رژیم صهیونیستی را در قالب قطعنامه در سازمان ملل تصویب کرد و سپس برای شناسایی این رژیم به کوشش گسترده دست زد.
    آمریکا بی اعتنا به برخی هشدارهای جهانی و منطقه ای، اسکان صهیونیست ها در سرزمینی که متعلق به آنان نیست و نیز عملیات گسترش شهرک های یهودی نشین و ساخت «دیوار حایل» بویژه پیرامون قدس را تایید کرده است.
    نمایندگان واشنگتن در سازمان ملل و شورای امنیت تاکنون هر قطعنامه ضداسرائیلی را وتو و اقدام ها برای اجرای قطعنامه 194 سازمان ملل ناظر بر بازگشت پناهندگان فلسطینی به میهن خود را خنثی کرده اند.
    حمایت همه جانبه سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی باعث شده تا سفرها و حضور مقام های این کشور در فلسطین اشغالی نتواند کشمکش اعراب و اسرائیل و درگیری صهیونیست ها با فلسطینیان را پایان دهد و آرامش و ثبات را به ارمغان آورد.
    مهم ترین پیامد منفی سیاست خاورمیانه ای آمریکا تشدید جنگ و بحران و بی ثباتی دراین منطقه به ویژه فلسطین است و طرح های واشنگتن و سفرهای مقام های کاخ سفید تاکنون منافع فلسطینی ها را تامین نکرده و روند صلح خاورمیانه را با شکست روبه رو کرده است.
    برهمین اساس کارشناسان، مقام های آمریکایی را به عنوان بزرگترین قدرت خارجی مداخله کننده در امور خاورمیانه و فلسطین و مسئول چنین وضع و شرایطی می دانند.
    رژیم اشغالگر قدس نیز به عنوان یک رژیم مطمئن و مورد اعتماد آمریکا ظرف 55 سال گذشته منافع ملی، مزایای یاد شده، اهداف خاورمیانه ای و تسلط سیاسی و اقتصادی آمریکا را دراین منطقه تامین و حفظ کرده است.

    سایت آینده روشن 



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( چهارشنبه 86/6/21 :: ساعت 7:30 عصر )


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اشک سه کودک!!!
    آرمان های عدالت خواهانه
    دلم از دست همه گرفته...
    یک آزمون اساسی با سه پرسش!!!
    یه خاطره!!!
    [عناوین آرشیوشده]