سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از نوف بکالى روایت است که شبى امیر المؤمنین ( ع ) را دیدم از بستر خود برون آمده نگاهى به ستارگان انداخت و فرمود : نوف خفته‏اى یا دیده‏ات باز است ؟ گفتم دیده‏ام باز است . فرمود : ] نوف خوشا آنان که دل از این جهان گسستند و بدان جهان بستند . آنان مردمى‏اند که زمین را گستردنى خود گرفته‏اند و خاک آن را بستر . و آب آن را طیب . قرآن را به جانشان بسته دارند و دعا را ورد زبان . چون مسیح دنیا را از خود دور ساخته‏اند و نگاهى بدان نینداخته . نوف داود ( ع ) در چنین ساعت از شب برون شد و گفت این ساعتى است که بنده‏اى در آن دعا نکند جز که از او پذیرفته شود ، مگر آن که باج ستاند ، یا گزارش کار مردمان را به حاکم رساند ، یا خدمتگزار داروغه باشد ، یا عرطبه طنبور نوازد ، یا دارنده کوبه باشد و آن طبل است . [ و گفته‏اند عرطبه ، طبل است و کوبه ، طنبور . ] [نهج البلاغه]
دانش آموز مسلمان
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 18
  • مجموع بازدیدها: 216228

    » درباره من
    اگر خواستید اسم وبلاگ و آدرس رو حفظ کنید یادتون باشه که against on zion به معنای مبارزه با صهیون می باشد
    جلسات هفتگی هیئت مکتب الشهدا سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا مسجد ابوالفضل (ع) واقع در شیراز - بلوار نصر

    اگر مایل به دریافت اس ام اس مربوط به هیئت هستید شماره موبایل خود را در قسمت خصوصی نظرات قرار دهید


    دانش آموز مسلمان
    کمیل
    اگر روزی تو را می‌یافتم در ناکجاهایت سرم را با دو دستم می‌نهادم پیش پاهایت پر از تقویم‌های کهنه کردم خانة خود را به امیدی که اینک ناامیدم از تماشایت تو با من بودی از آغاز، یعنی خواب می‌رفتم تکان می‌داد اگر گهواره‌ام را موج رؤیایت اگرچه عاشقم اما تو ای آیینه باور کن نمی‌فهمم دلیل وعدة امروز و فردایت تو اصلاً جای من؛ حالا بگو با من چه می‌کردی اگر چون برگ می‌پوسید روزی آرزوهایت

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    در انتظار خورشید
    گل نرگس
    موعود
    قدس
    قدوم صاحب الزمان
    مهدی فاطمه

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    چفیه
    سایت حوزه علمیه قم
    خبرگزاری شیعه
    انصار حزب الله
    یهود شناسی
    سایت ظهور
    یک وبلاگ مذهبی نظامی
    یهود شناخت
    پایگاه حوزه
    پایگاه حدیث
    پایگاه اهل بیت
    پایگاه آْل البیت
    پایگاه الاسلام
    پایگاه غدیر
    سایت ذکر
    پایگاه اباصالح
    پایگاه تربیت
    سایت صلاه
    سایت صالحین
    سایت پرس و جو
    خبرگزاری سادات
    مطالعات شیعی
    آیت الله العظمی خمینی
    آیت الله العظمی خامنه ای
    آیت الله العظمی فاضل لنکرانی
    آیت الله العظمی بهجت
    آیت الله العظمی تبریزی
    آیت الله العظمی سیستانی
    آیت الله العظمی نوری همدانی
    آیت الله العظمی صافی
    حضرت آیت الله العظمی حکیم
    مجمع وبلاگ نویسان مسلمان
    باشگاه صهیون پژوهی
    سایت حزب الله
    ضد جنگ
    سایت تبیان

    » لوگوی لینک دوستان

















    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » موسیقی وبلاگ

    » طراح قالب






    Powered by WebGozar


    شماره این هفته یالثارات
    الا فان‌ حزب‌الله‌ هم‌الغالبون‌
    »» بوش 666
    بوش 666

     

    دو نوع یهودیت داریم یک نوع آن به مسیحیت و دیگری به یهودیت معروف است، منظور از این تقسیم بندی این است که مسیحیت نشات گرفته از یهودیت و شاخه ای از آن است.
    بعضی معتقدند شکاف میان این دو دین تنها به خاطر اشتباه در تاویل و ناشی از نگرش های سیاسی و نژادی امپراتوری روم قدیم بوده است
    مسلمانان اعتقاد دارند که مسیحیت دینی جدا از یهودیت از لحاظ منابع دینی است یعنی انجیل کتابی جدا از تورات است و با آمدن تورات انجیل نسخ شده است، این بینش به دلیل این است که با آمدن اسلام دین های قبلی نسخ شده است؛ بخصوص اگر اولی دچار تحریف و تغییر شده باشد.منابع مسیحیت تنها خلاصه در انجیل نمی شود؛ بلکه شامل تورات نیز می شود.به همین علت است که تورات را عهد قدیم وانجیل را عهد جدید می نامند.چون حجم عهد قدیم بیشتر از عهد جدید است لذا تاثیر یهودیت از مسیحیت امری ممکن و منطقی است
    در عهد قدیم به جنگ و ویرانگری دعوت می کند؛ اما عهد جدید به صلح و آشتی.عهد قدیم یهودیان را امت برگزیده خداوند تا ابد می داند؛اما عهد جدید آن ها را امت ملعون تا ابد می داند.
    آنچه که امروز به عنوان راست مسیحی یا صهیونیسم مسیحی و یا بنیاد گرایی مسیحی یاد می شود. جنبشی است که اوج آن را در جریان های سیاسی آمریکا می توان دید.
    مهمترین اصول اعتقادی صهیونیسم مسیحی بر پایه جنگ آخرالزمان و آرماگدون و ظهور دوباره مسیح است که از آن به عنوان خدا شناسی هار مجدون نیز یاد می شود.
    نظام اعتقادی کسانی که خدا شناسی هارمجدون را تبلیغ می کنند متمرکز است بر روی سرزمین انجیل، صهیون و دولت اسرائیل که این دو را در بر می گیرد.
    اینان چون اعتقاد دارند اسرائیل باید در مقر فرود آمدن دومین ظهور مسیح باشد لذا سعی دارند سرزمین اسرائیل را به یک آئین مذهبی بدل سازند.
    در این میان اسرائیل به عنوان مجری اراده الهی حق انجام هر کاری برای تصرف سرزمین موعود را دارد و همین تفکر است که باعث سرازیر شدن پول و اسلحه به اسرائیل شده است.
    در سال 1985 اولین همایش صهیونیسم های مسیحی برگزار گردید آنان در آن همایش دعای تهلیدار می خواندند که این جمله تشهد هرتزل را تکر ار می کردند که همه جهان از یهودیان نفرت دارند.پس یک راه باقی می ماند و آن این است که یهویان باید منحصرا در میان خودشان زندگی کنندو از نظر نظامی نیرومند شوند.
    صهیونیست های مسیحی در یکی از قطعنامه هایشان از همه یهودیان که در بیرون از اسرائیل زندگی می کنند خواستند که در اسرائیل سکونت پیدا کنندو گفتند که بر هر مسیحی لازم است که در رفتن آنان تسریع کند
    در طی قرن های شانزدهم و هفدهم مسیحیان برای نخستین بار شروع به خریدن کتاب مقدس و تفسیر وتاویل مطالب آن کردند که تعالی بخشیدن به دو تصور ذهنی اسرائیل و یهود به عنوان دو عامل کلیدی، پیشگویی های کتاب مقدس را تشکیل می داد
    در طی 150 سال مسیحیان و بیش از همه انگلیس و نیز دیگر کشورهای اروپایی و بعد ها امریکا تنها و سرسخت ترین مدافعان صهیونیسم بودند.
    راست مسیحی تاثیر بسزایی در سردمداران آمریکا داشتند و نقش برجسته ای در انتخاب جرج بوش ایفا نمودند
    انتخاب جرج بوش به این معنا بود که دست خدا به نوعی در کار بوده؛ یعنی کسی انتخاب شده است که زندگی اش با پذیرش عیسی مسیح متحول شده و وارد کاخ سفید شده است.
    بعد از 11 سپتامبر این احساس وجود داشت که با وقوع چنین حادثه هولناکی خدا با قرار دادن چنین مردی در کاخ سفید باردیگر ما را تبرک کرد بعد از آن بود که بوش مجری طرح جنگ با تروریسم شدحمله به عراق در راس این اندیشه بود
    جری فالون یکی از سرشناس ترین سردمداران راست مسیحی و صهیونیسم مسیحی در اکتبر سال 2002 طی نشست تلویزیونی گفت: من فکر می کنم محمد تروریست بود.
    آخرین مرحله این پروزه تخریب چهره اسلام با ساختن شخصیت هایی همچون بن لادن بود که در ذهن مردم جهان اسلام تروریسم را مجسم می کرد.
    اعتقاد بوش پسر به جنگ آخرالزمان تلاش برای حمایت از اسرائیل و ایجاد آمادگی های لازم برای وقایع و نبرد معروف در عملکرد دولتمردان آمریکایی در طول یک قرن گذشته نهفته است
    اصلا بوش پدر در کتاب خاطراتش در زمان به دنیا آمدن بوش نام او را جرج واکر بوش گذارد ؛چرا که معتقد بود  که فرزند او همان دیکتاتوری آخرالزمان است که به مدت هفت سال بر زمین حکومت خواهد کردهمان دیکتاتوری که در انجیل معرفی می کند و معروف به عدد 666 است واین عدد معادل اسم جرج و اگرا بوش است پس بوش همه به همین اعتقاد بزرگ شد.



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( چهارشنبه 86/6/21 :: ساعت 9:54 صبح )
    »» مهدی کیست؟
    ////مهدی کیست////

    مقاله ای در قالب PDF هست حتما دانلود کنید

    این مقاله دوقسمتی هست که قسمت بعد رو چند روز بعد روی وبلاگ می گذارم

    مقاله را می توانید از اینجا دانلود کنید



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( سه شنبه 86/6/20 :: ساعت 1:45 صبح )
    »» وزیر دفاع اسراییل و ترس از حزب الله
    فعالیت جاسوسان نروژی در ایران!

     

    آفتاب: رئیس سرویس اطلاعاتی نروژ در اقدامی غیرمتعارف اعتراف کرده است که مامورین مخفی این کشور در داخل مرزهای ایران مشغول انجام عملیات سری برای جمع‌آوری اطلاعات از برنامه هسته‌ای این کشور هستند.
    به گزارش روزنامه معتبر Norway Post، توگیر هاگن روز یکشنبه با تائید گزارش پخش شده از شبکه تلویزیونی NRK مدعی شد که سرویس اطلاعاتی نروژ با توجه به احتمال دستیابی ایران به تسلیحات اتمی اقداماتی را برای جمع‌اوری از فعالیت‌های هسته‌ای تهران آغاز کرده‌است.
    هاگن هدف از این اقدام را آگاهی از تهدیدات احتمالی علیه متحدان نروژ و حفظ منافع این کشور در داخل ایران توصیف کرده‌است.
    این در حالی‌است که پروفسور دانیل هرادستویت کارشناس ارشد انستیتیوی روابط بین‌الملل در اسلو انتشار خبر انجام عملیات سری توسط ماموران اطلاعاتی نروژی در داخل ایران را «بهت‌آور» توصیف کرده‌است
    هرادستویت با انتقاد از این اقدام گفت: «به عنوان یک کشور کوچک ما باید در پی این باشیم که نقش پل ارتباطی میان دنیای غرب و ایران را بازی کنیم، ولی متاسفانه اکنون شاهد آن هستیم که دولت نروژ به دنبال انجام کارهایی است که کشورهای بزرگتر متخاصم ایران می‌خواهند انجام دهند».
    شبکه تلویزیونی NRK روز شنبه با پخش یک گزارش شبه مستند مدعی شده بود که سرویس اطلاعاتی نروژ از مدت‌ها پیش عملیات گسترده جاسوسی را در بالکان،سودان عراق و افغانستان و ایران آغاز کرده است. بر مبنای این گزارش اطلاعات تهیه شده توسط جاسوسان نروژی در چگونگی انجام عملیات نظامی نیروهای آمریکایی و انگلیسی در نقاط مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    ادامه اخبار را در ادامه مطلب ببینید.

    ادامه مطلب...


    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( سه شنبه 86/6/20 :: ساعت 1:19 صبح )
    »» امام زمان و پاسخ به شکاکین
    پاسخ صاحب الزمان (عج) به شکاکین

     

    نامه حضرت ولی عصر"عج" خطاب به کسانی است که در وجود حضرت شک کرده بودند و شیخ ابی عمر عامری جواب حضرت را برای اینان آوردند :

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خدا ما و شما را از فتنه ها عافیت دهد،و به ما و شما روح یقین را هدیه دهد.خدا ما را در پناه خودش قراردهد،شما را هم ازعاقبت بد درپناه خودش قراردهد،به من خبررسیده که شک کردید جماعتی از شما در دین، پس غمناک شدیم از شما که این (شک شما) بین ما وشما پرده انداخت (غصّه ما ) برای شماست نه برای خودمان،به درستی که خدا با ماست پس هیچ نیازی ما به غیر خدا نداریم،حق همیشه با ماست پس به وحشت  نمی اندازد ما راهر کس که بنشیند. و ما صنعت دست خداییم؛ومخلوقات،صنعت دست ما.
    ای گروه چه شده است شما را تردد شما در شک است و در حیرت برگردانده شدید ،آیا این آیه قرآن را نشنیدید که خداوند عزّوجل می فرماید:
    "ای کسانی که ایمان آوردید اطاعت کنید از خدا و اطاعت کنید رسول و اولی الامر از ایشان را "
    آیاندانستید آن آثاری که به شما رسیده،آن چه که بوده و ایجاد شده از ائمه گذشته و باقی مانده شماست؟
    آیا ندیدید که خدای سبحان چگونه برای شما پناهگاه هایی قرار داده است که شما در آن پناهگاه ها به آرامش برسید؟
    آیا ندیدید که خداوند برایتان چه عَلَم هایی را قرار داده است که شما به واسطه  آن هدایت شوید؟
    از حضرت آدم این پرچم بوده تا امامی که گذشت (امام حسن عسگری(ع)) هر زمان علمی ناپدید می شود علم دیگری پدید می آید وقتی خدا ستاره قبلی را گرفت شما گمان بی جا کردید که خدا دینش را باطل کرد،وسیله بین خود و مخلوق را برید این چنین نیست که شما گمان می کنید نه هیچ وقت بوده  و خواهد بود،تا زمان قیامت،و امر خدا ظاهر می شود در حالی که مردم کراهت دارند.
    و پدرم با سعادت کامل بر روش پدرانش گذشت گام به گام جای آن ها قدم گذاشت،وصیت او و علم او در بین ما هست،و کسی که جانشین او باشد،وکسی که بنشیند جای او  هم در بین ما هست.هیچ کس با ما دعوا نمی کند  (در مورد موضوع جانشینی ) مگر کسی که ظالم و گناه کار باشد .
    اگر فرمان خدا که هیچ گاه مغلوب نمی شود نبود،حتماً از موقعیت ما چیزی بر شما ظاهر می شد که عقل هایتان سرگردان شود،و شکهایتان از بین برود،ولی هر چه خدا بخواهد می شود .
    پس تقوا داشته باشید، وتسلیم ما شوید،امر شما بر ما وارد می شود ،پس بر ماست صادر کردن (پاسخگویی به شما)،و اراده نکنید بر پرده برداری از چیزی که پرده افتاده بر شما (منظور خود حضرت هستند که در پس پرده غیبت به سر می برند) میل نکنید از طرف راست و برنگردید به چپ.
    من خیرخواهی شما را کردم و خدا شاهد بر من و شماست. اگر نبود نزد ما که دوست داشتیم صلاح شما و رحمت بر شما و دوست داشتیم دلسوزی بر شما را،ما از مورد خطاب قراردادن شما مشغول به کار دیگری می شدیم.
     خدا ما و شما را حفظ کند از قرار گرفتن در مهلکه ها و مرض ها و آفت ها به رحمت خودش، به درستی که خدا قادر بر هر چیزی است،وخدا هم برای ما و هم برای شما سرپرست و حافظ است و سلام بر همه اوصیاء و اولیاء و مؤمنین " و رحمة الله وبرکاته و صلی الله علی محمد النبی وسلم تسلیما"
    مکیال المکارم



    ما را یاری کنید ()
    نویسنده متن فوق: » کمیل ( دوشنبه 86/6/19 :: ساعت 1:41 صبح )
    <      1   2      


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اشک سه کودک!!!
    آرمان های عدالت خواهانه
    دلم از دست همه گرفته...
    یک آزمون اساسی با سه پرسش!!!
    یه خاطره!!!
    [عناوین آرشیوشده]